IkWeetNiets zal zijn recordertje wel paraat hebben, en anders neemt HiDiHo het wel op...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef My_ het volgende:
Als het vanmiddag niet gebeurd, dan kan ik het toch niet zien want ik ben de gehele avond weg.
Er is vast wel iemand die een mooi filmpje er van maakt?!![]()
Lol Meer in het bookcrossing rommel mandje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Had je nou maar eerder in het Valentijnskaartenkastje gekeken.
Natasia heeft niets gehad, zelfs gee kaart van haar mannetje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:58 schreef zaadjuh het volgende:
heb de diva wat gehad dan
Sirieus?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze las net de kaart van nlboy van FOK! op.
Ze las hem hardop voor aan Huub en kon hem zo te zien erg waarderen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sirieus?!Jammer dat ik het heb gemist. Heeft iemand het misschien toevallig opgenomen?
![]()
Oke, ja Huub kent ook FOK. Dus dat vind hij wel leuk denk ik. Volgens mij was er een FOK'er bezig met uppen van de video.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze las hem hardop voor aan Huub en kon hem zo te zien erg waarderen.![]()
Nope huub had er ook meer bart heeft er geloof ik maar 4 of 5quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef ozewiesewoze het volgende:
heeft huub maar vier kaartjes gehad????
Deel 3 en 4 syl leest hier minder kaarten hardop voor omdat de rest erbij kwamquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Heb het inmiddels drie keer bekekenen vind mijn televisiedebuut leuk
.
Je bent mijn held!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef monique.t het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mDyxsiWr2TY
http://www.youtube.com/watch?v=8bC7r2fNbwU
Deel 1 en 2van de kaarten die syl voorleest
Ja, ben ik ook benieuwd naar.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef nlboy het volgende:
@partyyboyy, is je konijntje nog aangekomen?
Ja die hoorde ik ook. Vooral toen ze er achter kwamen dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:40 schreef noucky het volgende:
De mijne heb ik wel gehoord van het slingeren om de paal :-)
Leuk dat Sylvia er erg om kan lachen :-)
Mijn 1e kaartje werd een beetje bleeeeh over gedaan door de mannetjes, gelukkig kon syl hem wel waarderen. Had hem verstuurd toen syl nog alleen was, Top van DGK_R dat ze kaarten tot de 14e hebben vastgehouden, en sowieso deze aktie hebben ondersteund!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja die hoorde ik ook. Vooral toen ze er achter kwamen dat je een vrouw bent.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |