abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46038446
Zeker en dat astmapatienten weer naar de kroeg kunnen, veel mensen hebben ook snel last van benauwdheid dus voor hun is het ook fijner.
pi_46038474
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef vosss het volgende:

Zeg hoor eens vlegel, hoevaak zit jij in de sportschool? En eet je elke dag fruit? Geen vette hap? etc etc....
Nee vosss, zo werkt het niet. Roken is je lichaam op extreme en onherstelbare wijze beschadigen en vergiftigen. Ik geef toe dat elke dag een Big Mac ook niet best is maar je kunt het een niet met het ander vergelijken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46038493
pi_46038530
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee vosss, zo werkt het niet. Roken is je lichaam op extreme en onherstelbare wijze beschadigen en vergiftigen. Ik geef toe dat elke dag een Big Mac ook niet best is maar je kunt het een niet met het ander vergelijken.
En waarom niet? Jij ligt straks met dichtgeslibte kransslagaders of weet ik wat ook gewoon in het ziekenhuis naast die kankerleijer
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_46038564
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef vosss het volgende:

[..]

En waarom niet? Jij ligt straks met dichtgeslibte kransslagaders of weet ik wat ook gewoon in het ziekenhuis naast die kankerleijer
Je kunt niet gezond roken. Je kunt best gezond leven en af en toe toch een Cheesburger eten. Dat is een beetje het verschil. Daarnaast hoef je geen health-nut te zijn om toch roken af te keuren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:42:38 #181
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_46038590
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoeveel mensen eten er nou vijf Big Macs per dag?

Dat zijn er duidelijk minder die willens en wetens tien sigaretten per dag roken. Heb jij wel eens van die geinige plaatjes gezien van longen van rokers?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_46038619
Anyway, het is gewoon te gek voor woorden en we slaan met zn allen door in 1 grote bureaucratische kutzooi van onzinnige regels en wetten.

Het is zelfs zo dat als ik voordat iedereen recht had op een rookvrije werkplek en ikzelf rook en een poetsvrouw in dienst had, wit op papier, dat ik godverdomme moeite moet doen om dat mens de deur uit te werken, want als ze me voor de rechter sleept dan mag ik godsklere in mn eigen kiet nog niet meer roken

Het is allemaal te gek voor woorden.

Maargoed, mij zul je niet meer zien in de kroeg als ik er niet meer mag roken, en ja, dat mogen jullie allemaal noteren voor 2011
pi_46038629
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Hoeveel mensen eten er nou vijf Big Macs per dag?
Sterker nog, het één sluit het ander niet uit. Ik kom niet vaak bij de Big Mac (gelukkig) maar wat ik me er van kan herinneren stond het er altijd redelijk blauw van de rook.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:45:27 #184
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_46038669
Ik kom er ook bijna nooit, maar daar kan ik me niet zoveel van herinneren...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_46038678
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Het werkt niet........en omdat jij het beter vind voor mijn gezondheid mag ik nergens meer roken?

Zeg hoor eens vlegel, hoevaak zit jij in de sportschool? En eet je elke dag fruit? Geen vette hap? etc etc....

Ik bemoei me ook niet met jouw levensstijl en ik zou het op prijs stellen als ook niemand dat met de mijne doet

Daarbij zou ik best bereidt zijn om (mits keihard bewezen dat ik de staat op kosten jaag) meer te betalen aan mijn ziektekostenpremie

Plus dat ik nog mee wil gaan in rookvrije restaurants.......niet meer roken op stations.........niet meer roken in openbare gelegenheden etc etc.....het enige wat ik vraag is om 2 soorten kroegen. Maar nee, dat kan niet, want het is beter voor mijn gezondheid om te stoppen met roken!!!

Haske leuk, dat weet iedereen, maar van samen uitkomen is zo toch geen sprake dunkt me.

Er word me door mn strot geduwt dat ik best kan stoppen met roken......fuck off, ik vind roken lekker en zie vooralsnog geen enkele reden om mezelf te gaan kwellen door te stoppen ermee
Rustig rustig belhameltje, ik had al gepost dat ik een roker ben en dan nog, waar zeg ik dat jij moet stoppen?!

En ik doelde op openbare gelegenheden, dat stond er niet bij maar of iemand in zijn eigen huis rookt of op straat moet iedereen lekker zelf weten lijkt mij, het zou wel ziek ver gaan anders hè

Je leest mijn argument verkeerd, ondernemers willen niet 2 soorten kroegen, je snijd je als ondernemer in je eigen vingers als je je kroeg non-roken maakt, anders waren die dingen de laatste 2 jaar echt wel als paddestoelen uit de grond geschoten.

Als roken in alle openbare gelegenheden wordt verboden mag jij nog steeds zoveel roken als je wil hoor, dat verbieden ze nergens en maken ze ook nergens onmogelijk, ze maken je het alleen lastig
pi_46038738
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ahhh, ik zie dat je op de hoogte bent van cijfers en dergelijke.
Mag ik een betrouwbare bron die jouw uitspraken ondersteund in deze?
Mag ik die wel nog even meepikken aub?

Ik heb nog nooit onderzoeksresultaten gezien die dergelijke uitspraken bevestigen.
Als iemand ze heeft, heel graag
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:48:19 #187
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46038747
door dit soort topics krijg ik de neiging om te willen leren roken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_46038792
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Mag ik die wel nog even meepikken aub?

Ik heb nog nooit onderzoeksresultaten gezien die dergelijke uitspraken bevestigen.
Als iemand ze heeft, heel graag
Achja, het artikel heb ik een tijd terug al proberen terug te halen maar dat lukt niet, volgens onderzoek zou blijken dat rokers net minder kosten omdat ze minder snel zeuren en eerder doodgaan (dus je ergste lichamelijke ongemakken die je op oudere leeftijd krijgt mis je)
pi_46038857
Ik bedoel maar. En dan ben ik nog wel bereid om meer premie te betalen.
Een schande is het.......de nietrokers zouden verdomme meer moeten dokken
pi_46038983
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kom er ook bijna nooit, maar daar kan ik me niet zoveel van herinneren...
Wat ik bedoel is, laten we niet doen alsof rokers verder de gezondheid zelve zijn.
pi_46038994
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef Petre het volgende:
@vosss

Het geld dat de overheid binnenhaald met de belastingen op roken is nòg te weinig om alle kosten te betalen die ze in de gezondheidszorg veroorzaken. En als je doorrekent hoeveel mensen eerder sterven.. minder werken.. kost het dubbel zoveel. Moge ze die melasting nog wel verdubbelen om die gerelateerde kosten te verhalen op de rokers...
Totaal onjuist, een roker levert meer op dat dat hij/zij kost, omdat een roker veel sneller doodgaat na de 1e serieuze problemen en vaak rond de AOW gerechtigde leeftijd, daar waar niet rokers later pas problemen krijgen en hun lijn dna veel minder snel naar beneden gaat. dus tig meer ingrepen tot de bodem bereikt is en in die tijd ook nog eens jaaaaaren meer AOW.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46039107
Eindelijk .
X
X
X
pi_46039211
Gezeik joh, lekker roken.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:03:25 #194
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_46039238
Excuse my french, maar dit is toch niet waar de discussie over zou moeten gaan...
pi_46039470
In dingen als restaurants enzo, helemaal mee eens. Daar komen mensen voornamelijk voor het eten.
Roken in cafe's verbieden, nee. Dat is juist een deel van de hele charme van het uitgaan. En nee, ik rook niet
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_46039938
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:11 schreef Sabryas het volgende:
In dingen als restaurants enzo, helemaal mee eens. Daar komen mensen voornamelijk voor het eten.
Roken in cafe's verbieden, nee. Dat is juist een deel van de hele charme van het uitgaan. En nee, ik rook niet
Volgens de etiquette mag je in een restaurant niet eens roken tussen de gangen door
pi_46039993
misschien wat laat maar het hebben over wat een roker kost aan medicijnen , accijns etc later is allemaal niet boeiend: we hebben het over het besluit (het stoere besluit wat al in 2011 ingaat ) om roken te verbieden in de horeca

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46040053
en wat is jouw mening bij dit besluit elfje?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:32:07 #199
242 Pinball
Electric Monk
pi_46040065
Met een beetje geluk wordt dat vóór 2011 al in Europees verband geregeld.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46040103
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
en wat is jouw mening bij dit besluit elfje?
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:09 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker je café/ restaurant verdelen in rook vrije zones en rookzones (ja gesloten)
en als je dan toch bezig bent: doe dan ook kinder vrije zones en zones waar mensen met kinderen mogen zitten

Dáár erger ik me vele malen meer aan dan mensen die lekker een peukkie roken.
dat dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')