Nee vosss, zo werkt het niet. Roken is je lichaam op extreme en onherstelbare wijze beschadigen en vergiftigen. Ik geef toe dat elke dag een Big Mac ook niet best is maar je kunt het een niet met het ander vergelijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef vosss het volgende:
Zeg hoor eens vlegel, hoevaak zit jij in de sportschool? En eet je elke dag fruit? Geen vette hap? etc etc....
En waarom niet? Jij ligt straks met dichtgeslibte kransslagaders of weet ik wat ook gewoon in het ziekenhuis naast die kankerleijerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee vosss, zo werkt het niet. Roken is je lichaam op extreme en onherstelbare wijze beschadigen en vergiftigen. Ik geef toe dat elke dag een Big Mac ook niet best is maar je kunt het een niet met het ander vergelijken.
Je kunt niet gezond roken. Je kunt best gezond leven en af en toe toch een Cheesburger eten. Dat is een beetje het verschil. Daarnaast hoef je geen health-nut te zijn om toch roken af te keuren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom niet? Jij ligt straks met dichtgeslibte kransslagaders of weet ik wat ook gewoon in het ziekenhuis naast die kankerleijer
Hoeveel mensen eten er nou vijf Big Macs per dag?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom niet? Jij ligt straks met dichtgeslibte kransslagaders of weet ik wat ook gewoon in het ziekenhuis naast die kankerleijer
Sterker nog, het één sluit het ander niet uit. Ik kom niet vaak bij de Big Mac (gelukkig) maar wat ik me er van kan herinneren stond het er altijd redelijk blauw van de rook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen eten er nou vijf Big Macs per dag?
Rustig rustig belhameltje, ik had al gepost dat ik een roker ben en dan nog, waar zeg ik dat jij moet stoppen?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Het werkt niet........en omdat jij het beter vind voor mijn gezondheid mag ik nergens meer roken?
Zeg hoor eens vlegel, hoevaak zit jij in de sportschool? En eet je elke dag fruit? Geen vette hap? etc etc....
Ik bemoei me ook niet met jouw levensstijl en ik zou het op prijs stellen als ook niemand dat met de mijne doet
Daarbij zou ik best bereidt zijn om (mits keihard bewezen dat ik de staat op kosten jaag) meer te betalen aan mijn ziektekostenpremie
Plus dat ik nog mee wil gaan in rookvrije restaurants.......niet meer roken op stations.........niet meer roken in openbare gelegenheden etc etc.....het enige wat ik vraag is om 2 soorten kroegen. Maar nee, dat kan niet, want het is beter voor mijn gezondheid om te stoppen met roken!!!
Haske leuk, dat weet iedereen, maar van samen uitkomen is zo toch geen sprake dunkt me.
Er word me door mn strot geduwt dat ik best kan stoppen met roken......fuck off, ik vind roken lekker en zie vooralsnog geen enkele reden om mezelf te gaan kwellen door te stoppen ermee
Mag ik die wel nog even meepikken aub?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahhh, ik zie dat je op de hoogte bent van cijfers en dergelijke.
Mag ik een betrouwbare bron die jouw uitspraken ondersteund in deze?![]()
Achja, het artikel heb ik een tijd terug al proberen terug te halen maar dat lukt niet, volgens onderzoek zou blijken dat rokers net minder kosten omdat ze minder snel zeuren en eerder doodgaan (dus je ergste lichamelijke ongemakken die je op oudere leeftijd krijgt mis je)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik die wel nog even meepikken aub?
Ik heb nog nooit onderzoeksresultaten gezien die dergelijke uitspraken bevestigen.
Als iemand ze heeft, heel graag
Wat ik bedoel is, laten we niet doen alsof rokers verder de gezondheid zelve zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kom er ook bijna nooit, maar daar kan ik me niet zoveel van herinneren...
Totaal onjuist, een roker levert meer op dat dat hij/zij kost, omdat een roker veel sneller doodgaat na de 1e serieuze problemen en vaak rond de AOW gerechtigde leeftijd, daar waar niet rokers later pas problemen krijgen en hun lijn dna veel minder snel naar beneden gaat. dus tig meer ingrepen tot de bodem bereikt is en in die tijd ook nog eens jaaaaaren meer AOW.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef Petre het volgende:
@vosss
Het geld dat de overheid binnenhaald met de belastingen op roken is nòg te weinig om alle kosten te betalen die ze in de gezondheidszorg veroorzaken. En als je doorrekent hoeveel mensen eerder sterven.. minder werken.. kost het dubbel zoveel. Moge ze die melasting nog wel verdubbelen om die gerelateerde kosten te verhalen op de rokers...
Volgens de etiquette mag je in een restaurant niet eens roken tussen de gangen doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:11 schreef Sabryas het volgende:
In dingen als restaurants enzo, helemaal mee eens. Daar komen mensen voornamelijk voor het eten.
Roken in cafe's verbieden, nee. Dat is juist een deel van de hele charme van het uitgaan. En nee, ik rook niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
en wat is jouw mening bij dit besluit elfje?
dat dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:09 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker je café/ restaurant verdelen in rook vrije zones en rookzones (ja gesloten)
en als je dan toch bezig bent: doe dan ook kinder vrije zones en zones waar mensen met kinderen mogen zitten
Dáár erger ik me vele malen meer aan dan mensen die lekker een peukkie roken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |