Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Als iemand me nu ff een pmtje stuurt als er wat spannends gebeurt, dan hoef ik de streams niet aan te zetten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ook
Jammer ja, DGK_REDACTIE durft het kennelijk niet aan. Als ik Bert nu hoor heb ik wel de indruk dat hij door de DGK-rukkers is bijgesteld, hopend op een stille afloop van hun hypocriete beslissing.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
blijft toch jammer dat de bewoners het filmpje niet hebben gezien.
We hoeven er denk ik ook niet op te hopen dat fam e/o vrienden de ware toedracht van de gebeurtenissen nog gaan vertellen.
Het heeft als effect dat ze er meteen weer aan zit te prutsen (voor de derde keer vandaag)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef 2live het volgende:
bart cynisch tegen amanda; zo, wat zit je haar goed.![]()
Huh? wat bedoel je tipsch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer ja, DGK_REDACTIE durft het kennelijk niet aan. Als ik Bert nu hoor heb ik wel de indruk dat hij door de DGK-rukkers is bijgesteld, hopend op een stille afloop van hun hypocriete beslissing.
Neeeeeeeee please doe me dat niet aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ook
wie zou er winnen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:59 schreef pullup het volgende:
Bart gaat een potje simultaan schaken tegen zichzelf![]()
Van de site van Talpa.quote:Amanda en Natasia zijn in de relaxruimte lekker aan het tutten. Het lijkt wel een twee-eiige tweeling. Ze hebben het, nu ze voor de spiegel zitten, heel toepasselijk over make-up. “Ik wil wel permanente wimpers”, begint Natasia. Dit brengt Amanda op een idee: “Ik wil het ook wel.” Natasia wil ook een donker randje om haar lippen tatoeëren: “Ik wil graag dat het een heel klein beetje donkerder is dan de rest.” En verrassend genoeg vindt Amanda dit ook een goed idee. “Nou dat kunnen we wel vragen, ik wil het ook wel!” Maar ja wat wil je dan ook, voor deze Miljonairs geldt hoogstwaarschijnlijk niet: ‘Wie vraagt wordt overgeslagen’...
Mijn mening is dat (ook) mijn huis weer eens schoon is!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij het daar mee eens.
Heb jouw mening eigenlijk nog niet gehoord.
Ben er wel benieuwd naar.![]()
voor het bezoek van haar vriendin vandaag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Sylvia gebeld? Ik zag haar contactpunten inleveren.......
leuk gesprekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Waarom heeft Brian nou beneden geslapen?
Heeft die een mooi uitzicht naar Amanda.
Heeft die zo ook wel zegt een schoonmaakster.
Bart: Je moet ervan houden he.
Eerste post zonder gezeik? Huldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Sylvia gebeld? Ik zag haar contactpunten inleveren.......
Ik krijg zo de schoonmaaksterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mijn mening is dat (ook) mijn huis weer eens schoon is!!!!
Welke wil je horen; de momentopname; de korte-termijn mening; de lange termijn mening; leugens?![]()
Haha de mijne is ook schoon.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mijn mening is dat (ook) mijn huis weer eens schoon is!!!!
Welke wil je horen; de momentopname; de korte-termijn mening; de lange termijn mening; leugens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |