abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46169460
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dit is zo'n kortzichtige en naieve instelling, vergelijkbaar met die van velen vlak voor WOII.
Ook al hadden we in de jaren dertig flink geinvesteerd in defensie, verwacht ik niet dat we de Duitsers tegen hadden kunnen houden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_46169506
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ook al hadden we in de jaren dertig flink geinvesteerd in defensie, verwacht ik niet dat we de Duitsers tegen hadden kunnen houden.
Maar een eventuele mindere vijand misschien wel. Je hoeft niet alles wat je hebt te investeren in doemscenario's maar een beetje voorbereiding voor het onverwachte kan echt geen kwaad.
pi_46170328
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dit is zo'n kortzichtige en naieve instelling, vergelijkbaar met die van velen vlak voor WOII.
Klopt. Want toen had je de economische en militaire supermacht Duitsland, het grootste land van Europa, dat fascistisch en agressief bezig was en nu heb je... uhm... Osama bin Laden die in een grot zit en om de tien jaar een bericht stuurt. Het is 1938 all over again.
pi_46170443
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klopt. Want toen had je de economische en militaire supermacht Duitsland, het grootste land van Europa, dat fascistisch en agressief bezig was en nu heb je... uhm... Osama bin Laden die in een grot zit en om de tien jaar een bericht stuurt. Het is 1938 all over again.
In 1938 was het al te laat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')