Brian valt op alles wat vrouw is en dom genoeg om voor zijn babbels te vallen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Ik had het al gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
3 toch? voor nena is AmanDEL in de plaats gekomen, dus moeten alleen Huub, NL en Iloon vervangen worden
Ik hoop zijn koffers aan het pakkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Waar zou Huub nu zijn?
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Eerder vandaag zeiden ze dat de "goeden doelen" al 60.000 euro verdient hebben, dat betekent dat er 2 bewoners hun inleg geld terug hebben en dus niet vervangen worden...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Moeten er niet 4 in.
Deze moeten vervangen worden
Huub,NL,Ilona en Eveline.
Mwah, Brian had verdomd weinig moeite met Nena dr blonde, sluike haar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heb net een mail gestuurd naar HIER.
Details in dit topic
Ze waren wel met z'n tienen. Eerst 9 toen kwam Syl er als 10e bij, heeft alleen niet lang geduurd. Kort daarna kwam er een populariteitspoll en moesten de bewoners kiezen welke van de 2 laatste (Syl en Angelique) eruit gestemd moest worden. Het werd toen Syl door Nena.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De bewoners zelf beweren dat er nooit 10 mensen tegelijk in het huis zaten, tenminste niet officieel, de selectie procedures met Huub/Sylvia/Nashjir niet meegerekend. Als dat waar is dan hoeven er maar 3 personen bij...
Nena --> Amandaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
3 toch? voor nena is AmanDEL in de plaats gekomen, dus moeten alleen Huub, NL en Iloon vervangen worden
Well, duh! Anders hadden ze wel een echt knappe snol erin kunnen zetten, die zijn niet zo moeilijk te vinden. Ga ff naar harry koster (sp?) management en je hebt er zo 100 die allemaal soap-ster willen worden. Er zal er heus wel 1tje over te halen zijn om de kooi in te gaan...;)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Eveline --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Angelique --> open
Dus 4 x open.
Angelique niet. Die is er uitgestemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Angelique --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Eveline ---> open
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Dus 4 x open.
al uren uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de streams overigens ook uitgezet.... ik trek dit gewoon niet meer, is er iemand die nog wel kijkt of filosoferen we hier inmiddels gewoon wat we op de streams gezien zouden hebben als we wel zouden kijken??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |