Neejoh denk je nou echt dat michel daar komt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
sylvia is te rustig !! dat houdt in dat ze iets weet wat anderen niet weten![]()
of huub komt 's nachts terug .....of mitchel kruipt stiekum het bed in van ilona !!!
let op mijn woorden sylvia weet al wat er gaat gebeuren !!!![]()
wie is mitchel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
sylvia is te rustig !! dat houdt in dat ze iets weet wat anderen niet weten![]()
of huub komt 's nachts terug .....of mitchel kruipt stiekum het bed in van ilona !!!
Dat vermoeden heb ik ook. Misschien komt haar vriendin er wel in ???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
hmm misschien..maar sylvia is altijd rustigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
denk je echt dat er na drie dagen alleen dit groepje ook nog maar IEMAND naar de streams kijkt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
Ik denk dat ze het ff best vinden en even 3 dagen pauze nemen en dan pas de nieuwe bewoners erin.
Laten we eerlijk wezen ze hebben nu voor anderhalve week beeldmateriaal.
NL/huub en Ilona eruit + alle speeches/afscheid/ pffff.
Ze zitten nu op tv pas bij de schop van Nena.
Nadenken over de woorden van Michel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Pulu het volgende:
Wat de fok is Bart aan het doen?
Wat je schrijft klopt allemaal. Maar er ontbreekt 1 stukje :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Gisternacht vroeg Bart (vrij onzeker) aan hem of hij hem bleef steunen en toen zei hij: tuurlijk, jij hebt me toch altijd gesteund?
En net hoorde ik Ilona nog tegen Syl zeggen dat Bart heeft gezegd dat hij er geen problemen mee zou hebben om Brian eruit te stemmen.
Ging dat niet gewoon over de eindfase. Dan staat nl. wel de afspraak dat het ieder voor zich is.
Zoals z'n broerlief al adviseerde : "Je moet ze allemaal gebruiken".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou me heel erg verbaasd hebben als Brian daar niét toe bereid was.
Ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Doen meer vrouwen dit in bed?
wat doen ze?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Doen meer vrouwen dit in bed?
dr is helemaal niets boeiends gezegt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nadenken over de woorden van Michel.
Ah ok, thx voor de info.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je schrijft klopt allemaal. Maar er ontbreekt 1 stukje :
Natasia sprak gisteren met Brian en ze vroeg hem wie hij zou kiezen - Haar of Bart eruit. Brian vertelde toen dat hij Bart eruit zou stemmen. "We hebben wel een afspraak, maar die geldt alleen voor de beginfase. Nu zijn we nog maar met weinig mensen en dan zouden we beiden een eigen keuze maken. Dus de afspraak met Bart is nu niet meer van toepassing".
ben ik met je eens want toen syl aan delijn was met de snackbar maakte ze iets van een vreugdehuppel, en daarna ging ze naar achter, ging naar bed zonder wat te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
dan komt huupert weer terugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Neejoh denk je nou echt dat michel daar komt?lijkt me zeeeer sterk
Waarom moeten ze Stasia voor haar eigen bescherming het huis uithalen dan? Het lijkt mij dat ze binnen DGK veiliger isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |