Ze wekt bij mij een gevoel voor haat op. Tuurlijk als ik haar zou ontmoeten op een feestje zou ze van mij een eerlijke kans krijgen..maar als ik haar op straat zou tegenkomen zou ik wel wat roepen ..iets van KUTHOER ofzo..lol..heel kinderachtig.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ben je er nog ?
Ik denk niet dat je of we een persoon haten die we niet kennen. Maar dat zij ons doet denken aan de vreselijkste kanten van een mens ( uit onze nabijheid/ verleden/ in ons zelf wellicht) waar we zo van walgen............... Zij staat daar symbool voor
rustig wijffie ... door de neus in ......door de oren uit ....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
ZIJN ER ECHT NOG MENSEN DIE NAAR DIT KUTGEOUWEHOER LUISTEREN, IK NIET DUS, WAT EEN NIVO, TOP JDM, GA ZO DOOR, EN GEEN SORRY VOOR MIJN CAPS DAN MAAR EEN BAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pek met veren nog leuker!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef Missy_1974 het volgende:
fuck it, ik ga morgen tomaten in de zon leggen, en gewoon buiten staan bij de zebra, brian zou maar een petje dragen
Thanks for the peptalk ! I needed that !quote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
rustig wijffie ... door de neus in ......door de oren uit ....
het zijn tyfuslijers ... en laten we hopen dat we over een week ontzettende lol hebben om de nieuwe bewoners (ja, ik zeg ook maar wat om jou -en mij- moed in te praten)
laffe lulquote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef vzzzzzbx het volgende:
bart moet zich toch ook groen en geel ergeren
Ik weet niet, wat komt daar binnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Kaartenactie is misschien te cliche, iemand een idee ?
... hoewel die kaartenactie er wel ERG heeft ingehakt bij de anderenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Kaartenactie is misschien te cliche, iemand een idee ?
De grootste is Samsung, geloof ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef doesss het volgende:
[..]
Wicked, daar zijn die sponsors altijd hypergevoelig voor![]()
Wie zijn de grote sponsors van De Ratten Bak?
Yep.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Precies.
Als wij van Fok! aangeven dit te boycotten, zullen ze meer geneigd zijn om te luisteren...denk en hoop ik zo.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laffe lul
als ie een beetje lef in zijn donder had ging ie nu even een wijntje met syl drinken
maar ja......... enig lef is bart vreemd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |