Mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:52 schreef Mika25 het volgende:
Beste actie om Sylvia te steunen is door te zorgen dat ze de populariteits poll wint, een beter symbolisch gebaar is er niet voor mensen die afgesloten zijn van de buitenwereld...
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Sil zoekt al 29 jaar naar haar roeping. Godver de godver ik haat dat mens. Hoelang zoekt zij naar haar roeping dan. Ze is moeder, maar dat is niet haar roeping, want ze laat liever anderen op haar kinderen passen.
Wel met de rug naar Braaaaa toe toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
he ! wat saai ......................................quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die naar de zebra lounge gaan: dit is niet zomaar een ballentent uit de achterhoek. Wees niet dom door dingen te gooien of overdreven lawaai te gaan maken, want je vliegt er zo uit. De beste actie is een fluit concert of demonstratief je rug om te keren zonder te bewegen of iets in die trant...
Sil?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Sil zoekt al 29 jaar naar haar roeping. Godver de godver ik haat dat mens. Hoelang zoekt zij naar haar roeping dan. Ze is moeder, maar dat is niet haar roeping, want ze laat liever anderen op haar kinderen passen.
Kon me dat ook niet voorstellen dat moet toch om zdngmw gaan.quote:
Misschien wil hij dat al niet meer vertellen aan de modderbrij waar hij nu inligt....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:56 schreef Day het volgende:
Bart is alweer vergeten wanneer Lesley jarig is, ze heeft het 'm 2 keer verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |