Ik zeg niks meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Kaartenactie is misschien te cliche, iemand een idee ?
quote:
Grappig...vannacht maakte ik nog een opmerking over de naam FREAK SHOW en vroeg wanneer er een vrouw met een baard zou komen...en dan lees ik nu ditquote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef pullup het volgende:
Ze zegt net zelf dat ze gek wordt van die haren uit haar kin![]()
Ze lijkt wel een heks.
Ja zal wel worden verwijdert wegens overlast...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem met de kaartenactie voor Sylvia is dat Natasia en Brian dan niet zullen inzien dat ze gehaat zijn. Ze moeten echt het gevoel hebben dat ze gehaat zijn...ze moeten zich even klein voelen. Dus of naar de Zebra Lounge of een meeting bij de gouden kooi. Je mag daar gewoon lopen voor het hek...paar van die speakers mee..en keihard krijsen ala Nasty style.
Heeft helaas geen zin. Alle post wordt eerst geopend voordat de bewoners het krijgenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Daar probeerde ik fok ook al eerder van te overtuigen
Je hebt het echt gehad he, met de redactie.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
poederbrief voor natasia, amanda en brian?
Inderdaad dit is alsof er bij BB6 op een gegeven moment alleen Hilde, Marcel, Jeroen, Etienne over zouden zijn geblevenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer.
Alles gaat mis wat ik zeg.
Ik wil gewoon Huub terug.
Moet je nu kijken wat erover is.
De tokkies zijn er heilig bij.
Amanda is gek op pannekoeken, die merkt vast niet het verschil tussen poedersuiker en antrax.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
poederbrief voor natasia, amanda en brian?
tennisballen met briefjes ???quote:Op maandag 5 februari 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
Paracuut springen boven de tuin?
Mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:52 schreef Mika25 het volgende:
Beste actie om Sylvia te steunen is door te zorgen dat ze de populariteits poll wint, een beter symbolisch gebaar is er niet voor mensen die afgesloten zijn van de buitenwereld...
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Sil zoekt al 29 jaar naar haar roeping. Godver de godver ik haat dat mens. Hoelang zoekt zij naar haar roeping dan. Ze is moeder, maar dat is niet haar roeping, want ze laat liever anderen op haar kinderen passen.
Wel met de rug naar Braaaaa toe toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
he ! wat saai ......................................quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die naar de zebra lounge gaan: dit is niet zomaar een ballentent uit de achterhoek. Wees niet dom door dingen te gooien of overdreven lawaai te gaan maken, want je vliegt er zo uit. De beste actie is een fluit concert of demonstratief je rug om te keren zonder te bewegen of iets in die trant...
Sil?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Sil zoekt al 29 jaar naar haar roeping. Godver de godver ik haat dat mens. Hoelang zoekt zij naar haar roeping dan. Ze is moeder, maar dat is niet haar roeping, want ze laat liever anderen op haar kinderen passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |