Ik ben op zijn zachtst gezegd niet zo'n ochtendmensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, je hebt dus liever dat je door kan slapen dan dat je Sex hebt.. hmmm
'ja, als je voor 't werken begint met een stevige pot sex, dan kan je dag niet meer stuk'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:30 schreef freebee30 het volgende:
ow zo af en toe sex in de vroege morgen heerlijk.
alleen moet ik dna op mijn werk vaak uitleggen waarom ik dan weer te laat ben hahaha
idd....sex 's ochtends om de dag goed te beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef gronk het volgende:
[..]
'ja, als je voor 't werken begint met een stevige pot sex, dan kan je dag niet meer stuk'.
Collega's:![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:24 schreef juonjacket het volgende:
[..]
idd....sex 's ochtends om de dag goed te beginnenen sex 's avonds om de dag goed te beeindigen
...maareuhhhh paar keer tussn door mag ook
![]()
Och, die 5 minutenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:30 schreef freebee30 het volgende:
ow zo af en toe sex in de vroege morgen heerlijk.
alleen moet ik dna op mijn werk vaak uitleggen waarom ik dan weer te laat ben hahaha
Deze print ik uit en verstuur ik per post naar mijn vriendin. Ze wilde een kaartje voor Valentijn, ze krijgt een hele mooie briefquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef kastanova het volgende:
Anyway, het vergt enige voorbereiding en discipline, maar het is het waard...
En nee, je hoeft me niet te bedanken, geef maar gewoon m'n bankrekeningnummer aan je vriend.
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:05 schreef slakkie het volgende:
[..]
Deze print ik uit en verstuur ik per post naar mijn vriendin. Ze wilde een kaartje voor Valentijn, ze krijgt een hele mooie brief
Als jij nou je Major Kira uniform aandoet, nou, dan wil ik wel even een ondervraging doen met jequote:Op zondag 11 februari 2007 01:19 schreef Sessy het volgende:
Hmmm erogene zones al geprobeerd? Mannen beweren alleen dat ze er niet gevoelig voor zijn en in de praktijk zijn ze op veel plekken ook minder gevoelig dan vrouwen (denk tepels etc) maar als je een plek vindt waar hij wel gevoelig is buiten scrotum/penis om, dan zijn ze net een klein kind in een chocoladefabriek.
ik heb een man nog nooit horen beweren dat hij geen erogene zones heeft hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 01:19 schreef Sessy het volgende:
Hmmm erogene zones al geprobeerd? Mannen beweren alleen dat ze er niet gevoelig voor zijn en in de praktijk zijn ze op veel plekken ook minder gevoelig dan vrouwen (denk tepels etc) maar als je een plek vindt waar hij wel gevoelig is buiten scrotum/penis om, dan zijn ze net een klein kind in een chocoladefabriek.
Jeweettoch, alleen vrouwen hebben erogene zonesquote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef P8 het volgende:
ik heb een man nog nooit horen beweren dat hij geen erogene zones heeft hoor![]()
Nee maar ze doen er verder niks mee. En dan komen ze erachter dat ze strelen van de binnenkant van hun polsen of zo stiekem heeeel lekker vinden. En mijn observatie is dat de meeste mannen ook heel geil worden als je aan hun vingers likt en zuigt.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb een man nog nooit horen beweren dat hij geen erogene zones heeft hoor![]()
Grote televisies, spelcomputers en snelle, nieuwe pc's.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef vienna het volgende:
Door mijn vorige verhaal wil ik best eens wat tips krijgen van vrouwen en zeker mannen, Hoe krijg je een man helemaal gek?
Waar zijn jullie mannen gek van?
Nogal logisch doen we er niets mee. Jullie moeten er iets mee doen, en niet als een zoutzak op bed gaan liggen omdat het verplichte kwartiertje weer is aangebrokenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee maar ze doen er verder niks mee. En dan komen ze erachter dat ze strelen van de binnenkant van hun polsen of zo stiekem heeeel lekker vinden. En mijn observatie is dat de meeste mannen ook heel geil worden als je aan hun vingers likt en zuigt.![]()
toch kan dat wel degelijk erg lekker zijn, maar het idee is natuurlijk dat er naderhand ergens anders aan gezogen wordtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie al voor me dat ik bij m'n vriend aan z'n vingers ga zuigen... Volgens mij heeft ie dat toch liever ergens anders...
200 microgram LSD?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef longinus het volgende:
Ik weet wel hoe ik een vrouw gek kan maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |