Het liefste een briefje aan ze geven met de vraag of ze willen neuken. Dan hoef je je mond niet open te doen en kun je ze ook niet afschrikken.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef vinnieboy het volgende:
Nee gewoon op ons aflopen en vragen of we willen neuqen
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef vinnieboy het volgende:
Nee gewoon op ons aflopen en vragen of we willen neuqen
Elke vrouw die haar bek houdt is opwindend, iedere man zou zijn zwans namelijk wel in iets zeldzaams willen hangen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Poncho het volgende:
Ik denk dat het een ontzettend turn-on voor ze is wanneer jij je bek houdt.
Het zou wel een unicum zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Elke vrouw die haar bek houdt is opwindend, iedere man zou zijn zwans namelijk wel in iets zeldzaams willen hangen.
Sex met een ubergeil wijf.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef vienna het volgende:
Door mijn vorige verhaal wil ik best eens wat tips krijgen van vrouwen en zeker mannen, Hoe krijg je een man helemaal gek?
Waar zijn jullie mannen gek van?
sexspelletjes?quote:Leuke sexspelletjes?
- geil voorover gebukt naar de compu monitor kijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef vienna het volgende:
Door mijn vorige verhaal wil ik best eens wat tips krijgen van vrouwen en zeker mannen, Hoe krijg je een man helemaal gek?
Waar zijn jullie mannen gek van?
Leuke sexspelletjes?
Iedere dag alles ergens anders neerzetten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef vienna het volgende:
Hoe krijg je een man helemaal gek?
Of elke avond goede tijden slechte tijden kijken als er een mannelijk programma op discovery is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Iedere dag alles ergens anders neerzetten.
Eindeloos zeuren over nieuwe inrichting, en zodra 't er dan is, direct daarna beginnen over iets anders. Of zeggen dat die inrichting toch eigenlijk niet zo goed oogt, in dit licht.
'Nee, er is niks'.
'Waar denk je aan?'
Enzovoorts.
wacht ff je gaat op hem zitten en neuken of tewel je laat je over zijn liefdeslans zakken en dan nog aftrekken ookquote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bovenop 'm zitten en tegelijkertijd neuken en aftrekken
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Door 'm te vertellen dat je met z'n beste vriend hebt liggen neuken
goh draag jij soms een haiwai shirt met gouden kettingen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Poncho het volgende:
Ik denk dat het een ontzettend turn-on voor ze is wanneer jij je bek houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |