quote:DRI
Op zaterdag 26 januari 2002 13:25 schreef rubbereend het volgende:
eerste band bekend: (van www.musicpagez.com)
[..]
quote:Jeppo!!! DRI roels!!!
Op zaterdag 26 januari 2002 14:08 schreef Kipman het volgende:DRI
Dat wordt weer ouderwets slammen!!!
quote:Dan heb je je kans akelig laten liggen, een paar jaar geleden.
Op dinsdag 22 januari 2002 18:53 schreef Tristessa het volgende:
Type O Negative!!!
Ik wil Peter Steele zo graag een keer live in actie zien
Jammer, this altijd enorm gezelli!!!!
quote:Ja toen was ik ongeveer tien jaar oud ofzo
Op zondag 27 januari 2002 02:21 schreef Mark het volgende:[..]
Dan heb je je kans akelig laten liggen, een paar jaar geleden.
quote:Haar Gereformeerde moeder wil het niet, omdat een paar van haar kerk-dingus daar ooit in elkaar geslagen zijn, omdat ze daar liepen te preken.
Op zondag 27 januari 2002 11:58 schreef Evil het volgende:
Waarom mag ze nie dan????Jammer, this altijd enorm gezelli!!!!
quote:
Op zondag 27 januari 2002 20:31 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Haar Gereformeerde moeder wil het niet, omdat een paar van haar kerk-dingus daar ooit in elkaar geslagen zijn, omdat ze daar liepen te preken.
quote:Hij WIL die mensen nie kennen denk ik....
Op zondag 27 januari 2002 20:40 schreef Tristessa het volgende:
Ken je geen andere mensen die wel gaan?
quote:Meteen maar ff wat afspreken????
Op dinsdag 29 januari 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:
Ik zal er zijn! Is wel aardig in de buurt en Dynamo gaat toch niet door. Ik hoop dat Finntroll komt, die zouden ook op dynamo komen maar ja. Hoop dat de strot van zanger Katla dan beter is... Mischien Immortal? Nieuw album, dus wie weet... Enslaved mischien?
quote:Weet niet of dit al bekend was, maar dit las ik op www.zwaremetalen.com over de zanger van Fintroll:
Op dinsdag 29 januari 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:
Ik zal er zijn! Is wel aardig in de buurt en Dynamo gaat toch niet door. Ik hoop dat Finntroll komt, die zouden ook op dynamo komen maar ja. Hoop dat de strot van zanger Katla dan beter is... Mischien Immortal? Nieuw album, dus wie weet... Enslaved mischien?
Het onderstaande bericht was afgelopen weekend te vinden op de officiële Finntroll website:
Letter from Katla
Bad news!
Due to a tumor in my vocal cords I was not able to sing at all during the autumn. I had a surgery in december but now the tumor has started to revive. Because of this I will have to take a break from all my singing duties in Finntroll. I suspect to be revived and cured in time for the summer festivals (though no promises can be made…). The last gig for the spring for me will be in Tampere, Finland on the 26th of January. I will be momentarily replaced by Tommy Åberg (Bloodshed) and on some gigs (for example Moscow) by Tapio Vilska (Sethian, ex-Darkwoods my Betrothed, ex-Nattvindens Gråt, ex-Wizzard). I hope these guys will (…and trust me they will!) troll your asses off! I am sincerely sorry that it had to come to this and I shall overcome. Inquiries can be made to my personal e-mail: herra_sysi@hotmail.com Keep trollin´
- Katla
Ze spelen dus wel op enkele festivals (wacken? waldrock?)
maar of de zanger er dan bij is is de grote vraag.
Denk dat ik zelf wel weer ga dit jaar naar Waldrock, vorig jaar moest en zou ik Tool zien dus ben ik naar Werchter gegaan..maar dat was eens en nooit meer ![]()
Tool was wel erg goed, alleen Werchter vond ik niet alles
quote:Jawel, genoeg. Misschien ga ik ook wel, maar KG en ik zijn beste vriendjes en dit zou het eerste iets "van mij" zijn waar zij heen zou gaan, dus het feit dat ze niet mag maakt mij erg pissig, zo erg dat ik er al bijna geen zin meer in heb. Ach ja, misschien ga ik er heen en daarna naar haar ofzo.
Op zondag 27 januari 2002 20:40 schreef Tristessa het volgende:[..]
Ken je geen andere mensen die wel gaan?
quote:he watch it! post ff onder je eigen naam zeg!
Op woensdag 30 januari 2002 19:59 schreef Summoner het volgende:
Ik ga ook!
vorig jaar ook geweest, en behalve de Deftones was het echt heel gaaf! Ik vond Opeth heel goed en Apocalyptica en Macabre was geweldig!!!!
quote:doen we wel ff!
Op woensdag 30 januari 2002 10:45 schreef Evil het volgende:[..]
Meteen maar ff wat afspreken????
![]()
quote:Schyzofreen is nooit alleen????
Op woensdag 30 januari 2002 22:21 schreef Summoner het volgende:he watch it! post ff onder je eigen naam zeg!
quote:Lijkt me gezelli, kan ik mn Black/Death Metal maatje ontmoeten....
Op woensdag 30 januari 2002 22:22 schreef Summoner het volgende:doen we wel ff!
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 19:59 schreef Summoner het volgende:
Ik ga ook!
vorig jaar ook geweest, en behalve de Deftones was het echt heel gaaf!
.
quote:Ga jij ook heen????
Op donderdag 31 januari 2002 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
.
.
quote:dat was me zussie...
Op donderdag 31 januari 2002 00:27 schreef Evil het volgende:[..]
Schyzofreen is nooit alleen????
![]()
quote:YEAH baby you won't know what hit ya!
Op donderdag 31 januari 2002 00:29 schreef Evil het volgende:[..]
Lijkt me gezelli, kan ik mn Black/Death Metal maatje ontmoeten....
![]()
...
quote:Ah, vandaar....
Op donderdag 31 januari 2002 11:43 schreef Summoner het volgende:dat was me zussie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |