Sneeuw??quote:
L-epels jahquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Matig (5.2), maar ik moet zeggen dat ik vooraf al mijn twijfels had, dus het verbaast me niet echt.
[..]Oh nee, lepels
[..]
Well hell yeah, blame it on the US of fuckin A![]()
![]()
Belachelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
L-epels jah
en Hell Yeah dat het de schuld is van die stomme amerikanen, die begrijpen werkelijk niets
bij de nude challenge kreeg ik het commentaar dat er 'lack of artistic ability' was, nu doe ik iets artyfarty's snappen ze het niet!![]()
![]()
en mogguh
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef freud het volgende:
Komt wel goed uit, even 9 seizoenen Stargate voor zusje binnenhalen, ongeveer 50 dvd's.
Coolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
die lepels?
het zijn gewoon twee lepels, die heb ik kruislings over elkaar gelegd op een zwart stuk karton. daarna met een sluitertijd van 10 seconden en het licht uit, belicht met een zaklamp, door 'm op bepaalde plekken te beschijnen (vooral de rondingen) kreeg je het effect van een mooi setje JLo billen. Daarna nog wel wat gesleuteld in PS, uiteindelijk omgezet naar een tritone.
maar zoals ik al zei, hij wordt ernstig ondergewaardeerd
Dat CAT5 fikken lukt je voor geen meter..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef freud het volgende:
Whehe, downloadwedstrijdje aan het doen met een vriend van me. Het doel: wie het eerste bij de 100Gb is. Ik schat dat ik er een uur of 22 over doe op dit tempo. Komt wel goed uit, even 9 seizoenen Stargate voor zusje binnenhalen, ongeveer 50 dvd's
.
Even kijken of CAT5 kabels kunnen gloeien.
Je had gewoon nooit moeten zeggen dat het geen billen warenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
die lepels?
het zijn gewoon twee lepels, die heb ik kruislings over elkaar gelegd op een zwart stuk karton. daarna met een sluitertijd van 10 seconden en het licht uit, belicht met een zaklamp, door 'm op bepaalde plekken te beschijnen (vooral de rondingen) kreeg je het effect van een mooi setje JLo billen. Daarna nog wel wat gesleuteld in PS, uiteindelijk omgezet naar een tritone.
Bijna middagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef LekkerApart het volgende:morgen.. Ben ook mijn bedje weer uitgerold..
@ All : Goeiemorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
die lepels?
Pekel in Pekel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bijna middag![]()
Ligt er nog sneeuw daar in Pekel?? Hier ligt nog een beetje koude-coke.![]()
Pekel als in Pekela's.quote:
Hee HM, ik weet toch welke Pekel's je bedoeldequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Pekel als in Pekela's.
Staat voor Nieuwe Pekela, Oude Pekela en Boven Pekela.
In historische dagen werd Oude Pekela ook wel Oud-Clowna genoemd...... Mensen weten waarom.![]()
Ik heb dit nooit zo gezien. Weet wel dat er meer plaatsen zijn in het noorden, waar misschien het zelfde van toepassing kan zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef LekkerApart het volgende:
Hehehe, de grootste grap allertijden.. Onzin verhaal waar veel mensen van buitenaf in gingen geloven..
Ik woon officieel zelf in het Noorden, dus kreeg nogal wat meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef LekkerApart het volgende:
PDJ, waarvan ken jij Pekela dan?
Lijkt me normaal, eerlijk gezegd. Saven in jpeg is alleen bewaren wat je ziet, niet wat je gedaan hebt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zit nu de tijd in RAW te schieten en pakte de bij de Canon 400d meegeleverde "Digital Photo Professional" om foto's naar jpg om te zetten. Maar de aanpassingen die ik in RAW maak, krijg ik ineens niet meer in jpg te zien als ik die als jpg gesaved heb.![]()
dit is 'm: (wel ff op klikkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@ All : Goeiemorgen
Pukzzz ...waar staat die foto?
Ja, dat is erquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zit nu de tijd in RAW te schieten en pakte de bij de Canon 400d meegeleverde "Digital Photo Professional" om foto's naar jpg om te zetten. Maar de aanpassingen die ik in RAW maak, krijg ik ineens niet meer in jpg te zien als ik die als jpg gesaved heb.![]()
Snap er geen zak van waarom dit ineens, terwijl het wel kon.
Iemand die ook met dit programmaatje werkt?
En, is er software wat beter en ook sneller RAW bewerkt en omzetten kan?
Thnx!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |