Hulpje van onze windvaan denk ikquote:
en niemand durft haar te weigeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
Natas: ik ben heel makkelijk. Ik leen ze als ik ze nodig heb. Over de cp's.
Ja duh, ze geeft ze niet eens terug.
voer voor de siecholoog misschien?????quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las zojuist een post van iemand op een ander forum van een persoon die een interessante opmerking maakte. Hij volgt DGK niet actief en is dus redelijk objectief. Hij was helemaal niet verbaasd over het asociale gedrag van de bewoners. De bewoners gaan het huis in als "redelijk" normale bewoners (de meesten althans), maar doordat ze zo lang afgesloten zijn van de buitenwereld onstaat een soort van paranoia omdat je niet weet wie/wat je kan vertrouwen. Deze paranoia zal steeds heftiger gaan worden en er voor zorgen dat de bewoners elke vorm van realiteit verliezen.
Tot nu toe klopt zijn theorie vrij goed...
Tuurlijk, NL kwam er ook heel normaal in. quote 'ik maak jullie allemaal in'quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las zojuist een post van iemand op een ander forum van een persoon die een interessante opmerking maakte. Hij volgt DGK niet actief en is dus redelijk objectief. Hij was helemaal niet verbaasd over het asociale gedrag van de bewoners. De bewoners gaan het huis in als "redelijk" normale bewoners (de meesten althans), maar doordat ze zo lang afgesloten zijn van de buitenwereld onstaat een soort van paranoia omdat je niet weet wie/wat je kan vertrouwen. Deze paranoia zal steeds heftiger gaan worden en er voor zorgen dat de bewoners elke vorm van realiteit verliezen.
Dat is wat men toen voorspelde bij de eerste big brother maar dat kwam niet goed uit de verf want dat volk werd alleen maar gezapiger. Door het spelelement hier gebeurt dat wel. Dit is pas echt leven in een snelkookpan. Emoties worden enorm vergroot omdat de wereld te klein is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
18:15 - Wat is Brian van plan?
“Wat ga je doen als je thuis bent?”, vraagt Brian een beetje te geïnteresseerd aan Ilona. De Amsterdamse geeft aan het programma op de voet te gaan volgen. En juist daar lijkt de Antilliaan bang voor te zijn: “Oh, dan ga je zeker brieven naar Sylvia schrijven over wat er hier gebeurt?” Tja, Brian voelt zich sterk nu zijn concurrentie één voor één wegvalt. Zelfs maatje Bart lijkt te moeten vrezen, want had de 25-jarige afgelopen week al niet met Natasia afgesproken de Amsterdammer weg te stemmen?
Bron talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |