Links?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel vreemd...toen ze het huis in kwam vondt iedereen die kuiltjes leuk, maar nu wekken die kuiltjes irritatie op?!?![]()
Geil ?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef tipsch het volgende:
ik voel me nogal huberig
dan moet je je wassenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef tipsch het volgende:
ik voel me nogal huberig
toch niet eenzaam en alleen , want dat is ie niet hoor, reken daar maar op.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef tipsch het volgende:
ik voel me nogal huberig
Pas maar op, anders zal ik je even huben !quote:
viel mij ook al op. Gaat niet goed met me dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar zdngmw ziet er niet eens zo beroerd uit vandaag.
Hulpje van onze windvaan denk ikquote:
en niemand durft haar te weigeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
Natas: ik ben heel makkelijk. Ik leen ze als ik ze nodig heb. Over de cp's.
Ja duh, ze geeft ze niet eens terug.
voer voor de siecholoog misschien?????quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las zojuist een post van iemand op een ander forum van een persoon die een interessante opmerking maakte. Hij volgt DGK niet actief en is dus redelijk objectief. Hij was helemaal niet verbaasd over het asociale gedrag van de bewoners. De bewoners gaan het huis in als "redelijk" normale bewoners (de meesten althans), maar doordat ze zo lang afgesloten zijn van de buitenwereld onstaat een soort van paranoia omdat je niet weet wie/wat je kan vertrouwen. Deze paranoia zal steeds heftiger gaan worden en er voor zorgen dat de bewoners elke vorm van realiteit verliezen.
Tot nu toe klopt zijn theorie vrij goed...
Tuurlijk, NL kwam er ook heel normaal in. quote 'ik maak jullie allemaal in'quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik las zojuist een post van iemand op een ander forum van een persoon die een interessante opmerking maakte. Hij volgt DGK niet actief en is dus redelijk objectief. Hij was helemaal niet verbaasd over het asociale gedrag van de bewoners. De bewoners gaan het huis in als "redelijk" normale bewoners (de meesten althans), maar doordat ze zo lang afgesloten zijn van de buitenwereld onstaat een soort van paranoia omdat je niet weet wie/wat je kan vertrouwen. Deze paranoia zal steeds heftiger gaan worden en er voor zorgen dat de bewoners elke vorm van realiteit verliezen.
Dat is wat men toen voorspelde bij de eerste big brother maar dat kwam niet goed uit de verf want dat volk werd alleen maar gezapiger. Door het spelelement hier gebeurt dat wel. Dit is pas echt leven in een snelkookpan. Emoties worden enorm vergroot omdat de wereld te klein is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |