Get a life.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:57 schreef Chickaffi het volgende:
hey donderdag allemaal naar de zebralounge...ff brian met zn voeten terug op aarde zetten!
Wie doet mee?
Top man! Heel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:23 schreef BwennieBren het volgende:
Foto-verslag
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:32 schreef CartWOman het volgende:
Dit zijn toch shots uit het filmpje van Tien? Die is ook cool, met de Chemical Brothers op de achtergrond.
Tuurlijk, leuk gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
heb ik gecapt. Ik ben niet zelf geweest maar dat moge toch wel duidelijk zijn hoop ik.
Ik denk toch dat iedereen wel het filmpje heeft gezien van Tien op hun site? Gert vroeg om een verslagje dus ben maar creatief geweest vroeg in de ochtend... (ik heb geen leven namelijk
)
Ik zoek nog steeds naar dat nr. wat er bij dat filmpje gespeeld wordt, maar kan het vooralsnog nergens vinden.Lekker nr. is dat.
![]()
Top!! Las over je een na laatste post heenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk, leuk gedaan.![]()
Nummer is dus van de Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl. Lekker hè?![]()
Hij staat nog steeds op de site hoorquote:Zou het filmpje graag nog eens willen zien, heb me de pleuris gezocht, hij staat niet meer op de site.![]()
Ga het wel aan de redactie vragen.![]()
Bedankt, wil ik 'm net hier posten omdat Danny 'm in het andere topic gaf.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Top!! Las over je een na laatste post heenwb het nummer. Ik ga meteen zoeken.
[..]
Hij staat nog steeds op de site hoorbij video's, week 20, 9 februari, dag 138 en dan onder in het schermpje onder scrollen naar "op stap"
http://www.tien.tv/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |