Somebody got to do itquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Snever, gaan we weer beginnen?!
Ja en daar zijn 4 mods voor. Niet jij. Dus doe eens lief en doe niet, want je kan er niet telkens mee blijven weglopen. En kan je niet altijd blijven beschermen met alleen maar edittenquote:
oeps, dat is vervelend, maar het is iets dat je zo maar kan overkomen (dat blijkt)quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef FredvZ het volgende:
Aaargh! Vanavond de grootste fout gemaakt in mn hele detailhandelcarriëre... Klant koopt TFT scherm, klant pint, pin-transactie mislukt... en jawel... FredvZ geeft de TFT gewoon mee
Okequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en daar zijn 4 mods voor. Niet jij. Dus doe eens lief en doe niet, want je kan er niet telkens mee blijven weglopen. En kan je niet altijd blijven beschermen met alleen maar editten.
Jahquote:
geef gewoon een topicreportje Snever als je zoiets ziet... (zoals ik dus had gedaan bij die wii...)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Snever, gaan we weer beginnen?!
Handel je in drugs ofzo ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:05 schreef Dizer het volgende:
Salaris is gestort
Heerlijk als je maar 3 dagen in de week werkt en een salaris hebt van een fulltime 21 jarige HBO'er.
Zo hoort het ook. Toppiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef Thrackan het volgende:
[..]
geef gewoon een topicreportje Snever als je zoiets ziet... (zoals ik dus had gedaan bij die wii...)
ook als niet-mod begin ik me er wel een beetje aan te irriteren
Nee, ik ben projectmanagerquote:
dat lijkt me zoooo heerlijk fulltime geld parttime verdienenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben projectmanager. Maar mijn fucntie is eigenlijk meer bedoeld voor full-time, maar ik doe het in een part-time tijd.
.
Ja, maar ik heb het echt megadruk met mijn werk. Niet normaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt me zoooo heerlijk fulltime geld parttime verdienen
Wanneer ga je Full Time werken dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het echt megadruk met mijn werk. Niet normaal.
Overigens op part-time basis een grote verantwoordelijkheid is ook niet lekker.
Als ik klaar ben met mijn studie... over 1,5 jaar dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Wanneer ga je Full Time werken dan?
Maar ik hou je er wel op aan, dat je dus vanaf nu gedraagt en TR's zet ipv in topics gaat misdragenquote:
Alleen als ik de hele maand juli van 2007 (dit jaar dus) part time mod mag zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik hou je er wel op aan, dat je dus vanaf nu gedraagt en TR's zet ipv in topics gaat misdragen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Alleen als ik de hele maand juli van 2007 (dit jaar dus) part time mod mag zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |