Nee, ontploft niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef RickoKun het volgende:
Hallo gastjes!
Ik had wel es effe weer zin om ff van die smeerpijpige broodjes bapao op te halen, weetjewel, uit de vriezer in zo'n plastic verpakkinkje.
Je mot em in de magnetron doen, althans zo staat achterop dat ding. En zoals de meeste weten, word het dan een sponzige bedoening.
Vroegâh, toen ik nog lievvvvvwas, zat ik op een school en daar douwden ze die broodjes bapao gewoon de oven ofzo in, resultaat: 10x beter dan in de oven! w00t w00t!
Maar mijn vraag aan jullie is, zou ik zo'n kreng ook in de oven kunnen pleuren? of ontploft dat hoerending dan?
Dat is dus veel te lang wachten voor zo'n broodjequote:Op maandag 5 februari 2007 15:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ontploft niet!
In de oven word zo'n broodje misschien wat hard, ik denk dat als je hem in aluminium folie doet en dan op zo'n 180 graden 10/15 minuten in een voorverwarmde oven doet het best goed komt.![]()
Kiezen of delen, in de oven duurt nou eenmaal even en TS vroeg of het kon, ja dus!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat is dus veel te lang wachten voor zo'n broodje
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kiezen of delen, in de oven duurt nou eenmaal even en TS vroeg of het kon, ja dus!
@ TS, nou, niet te strak of met heel veel folie, gewoon omwikkelen en de uiteinden dichtknijpen niet heel strak maar het voch moet niet ontsnappen, dan eet je geen spons maar zeemleer namelijk.
Lees die zin nog eensquote:Vroegâh, toen ik nog lievvvvv was, zat ik op een school en daar douwden ze die broodjes bapao gewoon de oven ofzo in, resultaat: 10x beter dan in de oven! w00t w00t!
Succes en eet ze!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]Okidoki, ik zal eensch eventjes kijken!
stond er geen boodschap op, zoals bij een fortune cookie?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Ik heb een keer een hartje (oid) gevonden in m'n mond, na een hap van die troep.
Eet ik dus nooit meer
Een boodschap? Zoals 'niet eten, zit iets hards in'?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
stond er geen boodschap op, zoals bij een fortune cookie?
Zover was hij al!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef Deetch het volgende:
Niet vergeten het plastic eraf te halen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
het is IMHO juist lekkerder in de magnetron. Dat soppige en kleffe broodje
Hmm, dan moet hij er dus langer in, misschien kun je proberen of hij als je hem nu kort in de magnetron doen ook een beetje steviger blijft, blijven proberen, eens gaat het lukken!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef RickoKun het volgende:
Resultaat:
De buitenkant smaakte zoals verwacht, een stuk knapperiger!
Alleen was de binnenkant nog steeds koud, wat niet te kanen is natuurlijk!
Ik weet niet of et een goed idee is om de volgende erin te kijlen zonder folie dr om heen, dus ik verwarm em wel met de magnetron
TS geeft aan dat hij dat niet zo lekker vind, als hij zijn bapao anders wil eten dan op het pakje staat kan dat toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
bapaos horen helemaal niet knapperig te zijn, dan moet je maar een loempia halen ofzo!
voortaan dus gewoon weer bereiden in de magnetron zoals aangegeven, aangezien ze gestoomd moeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |