Zit in in downtown NYC boodschappen te doen ofzo? Of Beverly Hills?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in de VS, en de prijzen in de supermarkt zijn hier behoorlijk hoog, zeker voor "gezonde" producten. Gisteren toevallig 6 tomaten gekocht: $7!, das ¤5!
Word je, als nadenkend mens, soms niet moe van dat jankerige toontje dat je nog zo vaak tentoonspreidt?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men heeft het duidelijk niet over de kwaliteit van het eten, of je wat meer mag verdienen dan een ande, de hufterigheid van mensen, veiligheid op straat, etc etc etc
Tuurlijk niet anders werd het wel een heel lang artikel. Dat gaat toch niemand lezen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men heeft het duidelijk niet over de kwaliteit van het eten, of je wat meer mag verdienen dan een ander, de hufterigheid van mensen, veiligheid op straat, etc etc etc
Nee dus, bij een Walmart in een klein plaatsje in Florida. Dat maakt het net zo belachelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Zit in in downtown NYC boodschappen te doen ofzo? Of Beverly Hills?
Nee ik wordt moe van mensen die dat niet willen inzien, die nederland voor gods gift aan de mensheid houden en absoluut geen kritiek daar op willen horen. Nederland heeft veel goede kanten, maar ook flink wat slechte kanten. De xenofobie, de naijver, de criminaliteit, de waardeloze journalistiek en zo kan ik nog wel ff doorgaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Word je, als nadenkend mens, soms niet moe van dat jankerige toontje dat je nog zo vaak tentoonspreidt?
Jij woont in Duitsland, toch? Ik kom mensen met die mening namelijk maar weinig tegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee ik wordt moe van mensen die dat niet willen inzien, die nederland voor gods gift aan de mensheid houden en absoluut geen kritiek daar op willen horen. Nederland heeft veel goede kanten, maar ook flink wat slechte kanten. De xenofobie, de naijver, de criminaliteit, de waardeloze journalistiek en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ja hallo, waarom wil je dan ook zo nodig iets gezonds en vers hebben, doe als iedereen en neem diepvries.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in de VS, en de prijzen in de supermarkt zijn hier behoorlijk hoog, zeker voor "gezonde" producten. Gisteren toevallig 6 tomaten gekocht: $7!, das ¤5!
Dat klopt. Hett zijn mensen die in Nederland een modaal inkomen verdienen, maar niet veel meer. Niet alle 800 miljoen mensen daar kan het zich veroorloven, maar voor hen is het beter dan de middelmaat van de Nederlandse gezondheidszorg.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tja maar dat zijn de indiers van de betere kasten denk ik dan
second opinion kan gewoon in NL.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat klopt. Hett zijn mensen die in Nederland een modaal inkomen verdienen, maar niet veel meer. Niet alle 800 miljoen mensen daar kan het zich veroorloven, maar voor hen is het beter dan de middelmaat van de Nederlandse gezondheidszorg.
Waar zij zich het meest over verbazen is het gebrek aan invloed van de patiënt zelf over zijn eigen behandeling. Als een huisarts zegt dat nader onderzoek niet nodig is, is het bijvoorbeeld knap lastig om dat alsnog te krijgen.
Maakt dat voor hun iets uit? Zij geven de voorkeur aan goede zorg voor zichzelf boven middelmaat voor iedereen. Geen vreemde keuze lijkt me.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Verder vergeten ze het verschil dat NL dezelfde zorg aan ALLE burgers biedt terwijl dat indiaas ziekenhuis een beperkte doelgroep heeft.
Had ik al gepost!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Criminaliteit Nederland op drie na hoogste in EU
Fijn he?
Dan had ik het nog liever dat een Scandinavisch land hoger eindigt dan Frankrijk, vooral vanwege de vergevorderde emancipatie.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef freud het volgende:
Ik vond het inderdaad verassend dat die fransen hoger stonden. Ze zijn met de rellen, rassenspanning, voorstadproblematiek en werkeloosheid onder een aantal bevolkingsgroepen toch niet ideaal imo. En die persoonlijke vrijheid hier maakt het imo soms ook minder leuk om er te wonen...
Ik woon nog liever in de Bijlmer dan in een banlieu. In Zuidoost zie je nog initiatieven ter bevordering van de samenleving, rondom Parijs missen de inwoners deze steun.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan maakte het nog niets ut die rellen waren alleen maar in wijken vergelijkbaar met de bijlmer.
Maar ik snap het niet dat selang dit bericht plaats, moet er niet in de titel iets staan van ondanks linkse sentimenten toch 3 na fijsnte land om te wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |