Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Najah, ieder zijn mening...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkom![]()
![]()
![]()
Zijn moeder helaas ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denktquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
Preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denkt![]()
ze is spontaan, open, spraakzaam, (een tikkeltje) dom, knap, aanwezig.. kortom een prima contenderquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.
Bron www.niewz.nlquote:Lichaam onbekende man gevonden in Vijver Eemnes.
maandag, 5-februari 2007
Vanochtend is in een vijver in Eemnes het levenloze lichaam van een man gevonden.
Volgens de berichten gaat het om een 25-jarige man die sinds gisteravond niet meer gesignaleerd is, zijn huisgenoten hadden alarm geslagen nadat zij hem hadden zien wegrijden in een donkere wagen die bestuurd werd door 2 verdacht uitziende individuen.
Gezien dit vreemde verhaal heeft politie gooi- en vechtstreek direct mensen op de zaak gezet.
Ook is er gebruik gemaakt van speurhonden.
In de vroegte van de ochtend pikten de honden een speur op die bleek te leiden naar een vijver van een aangelegen perceel.
Er zijn direct duikers van de plaatselijk brandweerkazerne ingezet om de vijver te onderzoeken.
Rond 11:15 hebben zij op de bodem van de vijver het levenloze lichaam van de man aangetroffen.
Een misdaad wordt niet uitgesloten, onderzoeken lopen nog en eventuele getuiges worden opgeroepen om kontakt op te nemen met de politie 0900-8844
Censuurquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |