Ja er zit airport(wireless lan) inquote:Op maandag 5 februari 2007 14:57 schreef Iceman05 het volgende:
Bij je "Specefiacties:" staat geen vermelding van wireless lan. Heeft ie dat en wat is je richtprijs...?
Lezen is ook een kunst...
Dat mag, ik vind het een mooi prijsje.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja er zit airport(wireless lan) in
400 euro staat genoteerd ik vind het nog wel wat te weinig
Nee nog niet, maar ik hou ze voorlopig liever zelf als ik ze alsnog ga verkopen krijg je het te horenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef spanks het volgende:
zijn de accessoires al verkocht dan? Want daar heb ik nog steeds interesse in.
ok, prima!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik hou ze voorlopig liever zelf als ik ze alsnog ga verkopen krijg je het te horen
Genoteerd maar nog steeds wat te laag...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Dennis121 het volgende:
450 geboden.
Waar haal je die info vandaan? Bekende?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Remzz het volgende:
[TK] Apple iBook G4 12" 1000mhz - 80GB 7200 - 1.25GB DDR
Met mindere specs(iets meer geheugen alleen wel kleinere processor) verkocht voor 600 euro.
Waar kan ik je topic vinden?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:05 schreef achterdeur het volgende:
Wil je misschien ruilen tegen een HP notebookik probeer mijn notebook te verkopen zodat ik een Apple weer kan kopen.
Heb hem hier nog niet geplaats maar zal het meteen doen voor jequote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef spanks het volgende:
zijn de accessoires al verkocht dan? Want daar heb ik nog steeds interesse in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |