Je kunt die dingen sneller maken door meerdere builders te gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond de computer AI anders niet echt aanstalte maken om aan te vallen...
Tuurlijk kan je eerder aanvallen, maar 50 minuten om een unit te maken? Kan me tijd wel beter besteden zeg
Zover was ik al, op een gegeven is je productielijn niet toereikend genoeg, je mass value en energie value that is. En dan kun je niet harder. Computer bouwt wat dat betreft efficienter, maar toch vind het gewoon te lang duren. Die tijd-indicator staat er neem ik aan niet voor niks bij als je iets probeert te bouwen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je kunt die dingen sneller maken door meerdere builders te gebruikenEn overigens duren de meesten ongeveer minuten met een builder. Maar vele malen sneller als je er meerderen gebruikt dus
Op een beetje map kun je zo'n ding toch met bergen maken. Maar die dingen worden normaal gesproken ook nooit gemaakt. Alleen als het tijdenlang een patstelling blijft. En op dat moment kun je met ver upgegrade mass extractors echt wel een experimental maken met meerdere t3 engineers.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zover was ik al, op een gegeven is je productielijn niet toereikend genoeg, je mass value en energie value that is. En dan kun je niet harder. Computer bouwt wat dat betreft efficienter, maar toch vind het gewoon te lang duren. Die tijd-indicator staat er neem ik aan niet voor niks bij als je iets probeert te bouwen..
Zal het nog wel verder spelen, uiteraard zitten er interessante aspecten in, maar het heeft gewoon niet zo'n indruk op me gemaakt.
Netjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerste review (PC Gamer US).
en de systeemeisen:
Minimum: P4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB HD space, DX9.0c 64 MB graphic card with 8X DVD ROM.
Recommended: P4 2.4 GHz, 1 GB RAM, 128 MB video card.
hmmm , alless op medium-high gaat, hoop ik, wel werken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eerste review (PC Gamer US).
en de systeemeisen:
Minimum: P4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB HD space, DX9.0c 64 MB graphic card with 8X DVD ROM.
Recommended: P4 2.4 GHz, 1 GB RAM, 128 MB video card.
bullfrog was bankroet, ze moesten wel worden overgenomen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef RickoKun het volgende:
ten eerste:
- EA
Omdat zij medeverantwoordelijk waren dat Bullfrog (dungeon keeper 1&2, theme hospital, syndicate, magic carpet 1&2) uit elkaar ging.
Het zal wel maandag of dinsdag worden, gok ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Is het al zeker dat de demo vandaag wel uit komt?
Ze hebben een 9/10 van PC Gamer hoor. Jij hebt het spel ook gespeeld zo te zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef RickoKun het volgende:
ten eerste:
- EA
Omdat zij medeverantwoordelijk waren dat Bullfrog (dungeon keeper 1&2, theme hospital, syndicate, magic carpet 1&2) uit elkaar ging.
2de
- Het lijkt mij nu net alsof c&c weer dezelfde kant op gaat, met betere graphics.
Tuurlijk, het hele RTS is gebaseerd op dune2/C&C, en wij gamers kunnen zeikers zijn, maar dat maakt niets weg dat het een excuus heeft om zo verder te gaan aldan met een betere engine waardoor mooiere units kunnen worden geprogrammeerd
Damm die graphics zien er wel goed uit.. super veel details....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:22 schreef piemelpap het volgende:
Command & Conquer 3 Demo Hands-on
http://pc.ign.com/articles/767/767652p1.html
quote:February 23, 2007 - Next week Electronic Arts will be debuting their newest addition to the Command & Conquer franchise to the public when they release their first single-player demo on Fileplanet. The exact day is, as of right now, not perfectly settled, but it will be next week. Could be Monday. Could be Friday.
mijn vakantie eindigde gisterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop iig maandag, kan ik lekker tijdens de vakantie spelen.
[..]
Ik heb officieel geen vakantie..quote:
de videokaart kan hooguit een bottleneck zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ALs ik zo de systeemeisen gezien heb, denk ik dat het net moet lukken. Wat denken jullie?
Ik heb AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz) 512 MB RAM (na dit weekend 1 GB RAM), GeForce FX 5700 LE videokaart
CPU ook.. Sempron is nou niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de videokaart kan hooguit een bottleneck zijn..
ik heb geen idee hoeveel invloed budget processoren hebben op gamen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
CPU ook.. Sempron is nou niet echt geweldig.
Tja, mijn ervaring is dat je met minimumeisen vaak het spel kunt opstarten, en wanneer er een beetje actie is zakt je framerate gigantisch in. Heb je bijvoorbeeld Supreme Commander al geprobeerd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal het iig niet op de hoogste kwaliteit zetten. Om het draaiende te houdenTot nu toe heb ik met mijn processor nog geen problemen gehad bij het gamen.
Nee Supreme Commander heb ik nooit gespeeld. Ik zal zowiezo de demo op de hoogste kwaliteit zetten, als ik daar dan problemen kijrg, weet ik dat mijn PC de volleeige versie niet aan zal kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaring is dat je met minimumeisen vaak het spel kunt opstarten, en wanneer er een beetje actie is zakt je framerate gigantisch in. Heb je bijvoorbeeld Supreme Commander al geprobeerd?
Dat is inderdaad een goed planquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee Supreme Commander heb ik nooit gespeeld. Ik zal zowiezo de demo op de hoogste kwaliteit zetten, als ik daar dan problemen kijrg, weet ik dat mijn PC de volleeige versie niet aan zal kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |