"Je denkt dat de trein verder zou reiden"quote:
Naar Lijden!quote:Op maandag 5 februari 2007 09:14 schreef Lariekoek het volgende:
Ja waarom reid de trijn niet gewoon verder dan?
reid wel met -dt hea!quote:Op maandag 5 februari 2007 09:14 schreef Lariekoek het volgende:
Ja waarom reid de trijn niet gewoon verder dan?
whehehehequote:Op maandag 5 februari 2007 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
"Je denkt dat de trein verder zou reiden"
![]()
Dat is geen typo manquote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef zarGon het volgende:
whehehehe
ik zit op telefoon te posten man, give me a break
TYPO!
wtf?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:14 schreef zarGon het volgende:
Wheheh, inmiddels ben ik al thuis... delft![]()
Blijkt dat er een lijk op het spoor is gevonden (al zei de conducteur in het spoor)...
Ja...quote:
Ik denk het niet, als ze iedereen die een trein kopt in het nieuws laten komen, dan gaat het nergens anders over.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef crossover het volgende:
Damn.. Zal vanavond wel in het nieuws komen ofzo.
Het was meer iets in de richting van: "Er ligt een dode op het spoor, we kunnen niet verder rijden" ipv "De trein voor ons heeft iemand gekopt".quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als ze iedereen die een trein kopt in het nieuws laten komen, dan gaat het nergens anders over.
Als het zelfmoord is komt het niet in het nieuws. Als ie door andere omstandigheden dood is gegaan dan wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als ze iedereen die een trein kopt in het nieuws laten komen, dan gaat het nergens anders over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |