Ik heb er 2. Wilde er eentje piercen, maar ze laten zich niet zo gemakkelijk door hun snaveltjes prikkenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
Zodra ik mijn eend heb duik ik in bad voor een foto.
Die post ik dan wel hier, want het is alweer ff geleden dat er badfoto's van mij op Fok stonden
Tnxquote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het hangt van 2 dingen af:
1) hoeveel tijd ik heb om de prijzen te versturen (ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te doen, maar moet altijd even ergens tussendoor)
2) hoe snel ik de prijzen binnen heb. Niet alle prijzen worden even snel naar ons opgestuurd, helaas.
Maar ik zeg er ook altijd bij dat het een paar weken kan duren (heb ik dat niet tegen jou gezegd?). Ik probeer morgen weer wat tijd te maken om prijzen te versturen en dan hoop ik dat jouw prijzen allemaal binnen zijn en dat ik ze op kan sturen!
Jij mishandelt je badeend!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Wilde er eentje piercen, maar ze laten zich niet zo gemakkelijk door hun snaveltjes prikken
vreemd, ik kreeg andere foto's via de fotolinkquote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www2.metmichiel.nl/page/fotos/123
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij mishandelt je badeend!!!!!!!!!!![]()
Lichaamsversiering heet zoietsquote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Heb je de badeendbescherming al gebeld?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zeurt niet. Ik kan me best voorstellen dat mensen soms echt zitten te wachten op hun prijzen! Zou ik ook doen .quote:Op maandag 5 februari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat ie zeurt hoor, dat is ie gewend om te horen
owja, ik keek niet goedquote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef MichielV het volgende:
Check de fotopagina op metmichiel.nl, daar in de pulldown kies je dan voor Waar Is De Badeend
Oh ja, heeft jouw badeend jou verteld dat hij graag een piercing door zijn lieve snoezige snaveltje wilde, he? He? HE?quote:
Go Seraphina!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Oh ja, heeft jouw badeend jou verteld dat hij graag een piercing door zijn lieve snoezige snaveltje wilde, he? He? HE?![]()
Ik zit ook echt te wachten, maar ik ga er vanuit dat ze z.s.m. mijn kant op komenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zeurt niet. Ik kan me best voorstellen dat mensen soms echt zitten te wachten op hun prijzen! Zou ik ook doen .
En dan leg ik liever uit hoe zit! (Dan blijven ze tenminste ook luisteren)
Wat is een Roel_Jewel zak chips?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zak chips opentrekt. Iemand?
kan michiel er niet gewoon eentje naar me opsturen?quote:
Jij krijgt je prijzen pas over een maand of 5......quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit ook echt te wachten, maar ik ga er vanuit dat ze z.s.m. mijn kant op komen
Mocht ik over een maand nog niets gezien hebben dan trek ik wel ff aan de bel
Als je nou eerst een douchefoto post, dan kun je Michiel misschien overhalen een eend te sturenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan michiel er niet gewoon eentje naar me opsturen?
dan maak ik een foto mét badeend, en mail hem.
in de douche he
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit ook echt te wachten, maar ik ga er vanuit dat ze z.s.m. mijn kant op komen
Mocht ik over een maand nog niets gezien hebben dan trek ik wel ff aan de bel
D.Rose, weet je het adres van de 3FM-studio al? Dan kan je ze persoonlijk gaan halen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jij krijgt je prijzen pas over een maand of 5......![]()
Nou.. Nou.. Hij wilde zo'n mooie gepimpte badeend worden.. Maar goed.. Dat zat er dus niet inquote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Oh ja, heeft jouw badeend jou verteld dat hij graag een piercing door zijn lieve snoezige snaveltje wilde, he? He? HE?![]()
ok, dan trek ik niet over een maand al aan de belquote:Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jij krijgt je prijzen pas over een maand of 5......![]()
niks daarvanquote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je nou eerst een douchefoto post, dan kun je Michiel misschien overhalen een eend te sturen
Alhoewel, Marcha stuurt ze op, dus ik garandeer niets, maar post sowieso die foto maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |