welkom in 2007quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:21 schreef macondo het volgende:![]()
(ben ik de enige die altijd dacht dat Sitethief een jongen was???)
Jij bent natuurlijk altijd scherp op dat soort zaken..quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:46 schreef macondo het volgende:
Roeldinho, dat gaat 'm worden!
quote:
Moet je ook niet doen johquote:
ah, dan lijkt het me idd verstandiger om het wel te laten doen ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Voor Brazilië zijn geen vaccinaties verplicht. Het wordt echter sterk aangeraden u te laten inenten tegen gele koorts, hepatitis A, buiktyfus en DTP ...
Straks durft ie niet meer op reis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen joh![]()
Ik zag van de week een docu over Darwin en daar hadden ze het over de ziekte van Chagas.
In Zuid-Amerika zijn meer mensen daarmee besmet dan met HIV. Het is niet besmettelijk maar je loopt het zo op. Het lieve beestje dat je bijt en het spulletje overbrengt heeft het vooral voorzien op ogen. Dus daar zal het bijten.
Das handig, want dat hoeft 'ie zich ook niet in te laten entenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Straks durft ie niet meer op reis.![]()
SHITquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef Soempie het volgende:
De bescherming gaat 10 dagen na de inenting in. (gele koorts)
Dan moet je wel opschieten. De 17e ga je weg, toch?
Ja, blijf maar thuis.quote:
Ik dacht het wel, laatste keer dat ik dat moest doen duurde het wel even (weekje of twee). Weet niet meer zeker hoe dat zat met de malariapillen, of ik die ter plekke moest slikken of ook van te voren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
heeft dat dan geen tijd nodig voor het veilig is? Dat het een paar weken voor de reis moet? Ben je nog wel op tjid?
Of nog even naar de GGD sprintenquote:
Staat notabene in mijn Fotoboekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:21 schreef macondo het volgende:![]()
(ben ik de enige die altijd dacht dat Sitethief een jongen was???)
Lijkt me handig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef macondo het volgende:
Ik moet even wat regelen geloof ik...
Gewoon não compreendo roepen als iemand je iets vraagt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:13 schreef macondo het volgende:
En ook nog even mijn Portugees bijspijkeren, want iedereen denkt dat ik het vloeiend spreek.. grrr
Nee, maar hoe gaat het met je SOG?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:42 schreef Etcetera het volgende:
iemand nog verstand van SQL Queries dingetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |