Ik vond All my life nog mooier, maar deze was ook steengoed inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
Ik von de vertolking van window of hope van X6 zo ongelofelijk goed, kreeg er kippenvel.
All my life was ook heel erg mooi, maar ik heb iets met dit nummer, als ik het van Oleta Adams hoor krijg ik ook een glimlach op mijn mond. Maar X6 is na deze vertolking echt een van mijn favorieten voor de finale. (daarnaast ook leuk dat het meiden "uit de buurt" zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 12:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond All my life nog mooier, maar deze was ook steengoed inderdaad![]()
Ik vind Richy iig wel erg goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heeft Richy hier weinig fans
in 't begin nog wel, toch??
Ik acht die kans ook heel erg groot, omdat Richy gewoonweg minder was dan Christian.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef Antal het volgende:
Ja Natuurlijk zit X6 in de volgende ronde, anders had Marianne nooit meer een 'eerlijke' kans (like if ever) om te winnen
Er moeten er zowieso van elke groep 1 overblijven...
Dat hoop ik ook end at gebeurd denk ik ook nog welquote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik acht die kans ook heel erg groot, omdat Richy gewoonweg minder was dan Christian.
Ik hoop alleen wel dat Anja opgerot is voor de finale
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
Oh ja, deze was er ook nog.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef Hockeylotje het volgende:
Zowiezo
Eerst Anja.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef Hockeylotje het volgende:
Richy moet er nu eerst echt UIT! deze week eigenlijk al.. en net als Marianne en HJ begreep ik er ook geen zak van.. Zowiezo niet dat X6 meer stemmen had dan Anja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |