Iets anders voor muiden...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef PhysicsRules het volgende:
IJmuiden?
Kudelstaart is de woonplaats:quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef slaveloos het volgende:
leimuiden
Men zou het gezien kunnen hebben...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
Is dit algemene kennis?
ja ik weet ook niet meer wat ze op het 8uur journaal van 26 juni 1987 hebben uitgezondenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men zou het gezien kunnen hebben...
Toen was er een studentendemonstratie tegen de nieuwe studiefinancieringquote:Op maandag 5 februari 2007 12:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet meer wat ze op het 8uur journaal van 26 juni 1987 hebben uitgezonden
Ja, doe maar..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef slaveloos het volgende:
nieuwe vraag dus?
Nembrio +1quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen was er een studentendemonstratie tegen de nieuwe studiefinanciering
Noujaquote:
NELEOS +1quote:
Amsterdam Rotterdambank is AMRO..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Rotterdam Amsterdambank
en
Boerenleenbank
Dat bedacht ik me ook toen ik op Invoeren drukte.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam Rotterdambank is AMRO..
Inderdaad. Maar ook The Black Dahlia is nu natuurlijk een hot item..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef Neleos het volgende:
Vooral LA Confidential zou toch wel iemand moeten weten.
Ikzelf heb geen idee.
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ook The Black Dahlia is nu natuurlijk een hot item..
natuurlijk!!quote:
Weet niet precies want ik heb alleen de trailer gezien. Maar het is een erg recente verfilmingquote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?
over een onopgeloste moord op een aankomend filmsterretje in de jaren 40, onlangs verfilmd.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |