abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46200309
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dank u voor de aanvulling.
Al was het alleen maar om uit te balanceren dat mannen na een aantal jaren huwelijk vaak ook niet echt meer een James Dean zijn (5 jaar dagelijkse prak, zondagspilsjes en kroost dat je je haren kost, tel uit je winst )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46202336
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Al was het alleen maar om uit te balanceren dat mannen na een aantal jaren huwelijk vaak ook niet echt meer een James Dean zijn (5 jaar dagelijkse prak, zondagspilsjes en kroost dat je je haren kost, tel uit je winst )
Kruipen vrouwen daarom op vrouwen?

En mannen kruipen dan op mannen omdat ze het gezeik van de wijven beu zijn of hoe moet ik dat zien?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46202439
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kruipen vrouwen daarom op vrouwen?

En mannen kruipen dan op mannen omdat ze het gezeik van de wijven beu zijn of hoe moet ik dat zien?
Nee, mijn insteek was niet "voor elke vrouw, hoe ranzig en lelijk ook, is een man" maar "ook voor serieus onaantrekkelijke mannen zijn er partners". Ofzo. Lama. 2 uur slaap.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46202554
quote:
Op zondag 11 februari 2007 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, mijn insteek was niet "voor elke vrouw, hoe ranzig en lelijk ook, is een man" maar "ook voor serieus onaantrekkelijke mannen zijn er partners".
Mooi systeem toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 11 februari 2007 @ 17:37:13 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46210188
Ach ja, en sterker nog. Soms hebben hele onaantrekkelijke mannen toch aantrekkelijke vrouwen gevonden en andersom. De mens is ondoorgrondelijk
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')