Al was het alleen maar om uit te balanceren dat mannen na een aantal jaren huwelijk vaak ook niet echt meer een James Dean zijn (5 jaar dagelijkse prak, zondagspilsjes en kroost dat je je haren kost, tel uit je winstquote:
Kruipen vrouwen daarom op vrouwen?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om uit te balanceren dat mannen na een aantal jaren huwelijk vaak ook niet echt meer een James Dean zijn (5 jaar dagelijkse prak, zondagspilsjes en kroost dat je je haren kost, tel uit je winst)
Nee, mijn insteek was niet "voor elke vrouw, hoe ranzig en lelijk ook, is een man" maar "ook voor serieus onaantrekkelijke mannen zijn er partners". Ofzo. Lama. 2 uur slaap.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kruipen vrouwen daarom op vrouwen?![]()
En mannen kruipen dan op mannen omdat ze het gezeik van de wijven beu zijn of hoe moet ik dat zien?
Mooi systeem toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, mijn insteek was niet "voor elke vrouw, hoe ranzig en lelijk ook, is een man" maar "ook voor serieus onaantrekkelijke mannen zijn er partners".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |