Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:43 schreef Lennox het volgende:
Zijn loon is veel te laag om snel te stijgen.
580 is net halverwege redelijk, maar door zijn matig "winger" zal hij daar zelfs nog wel onder zitten vermoed ik.
alleen betrouwbaar met YP'squote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Loon is toch nu, zo laat in het seizoen, geen betrouwbare factor meer?
Loon verandert niet gedurende het seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je moet inderdaad op het Loon afgaanquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef schaduwvandewind het volgende:
ja maar welke tool moet ik nu gebruiken om dat wat exacter te kunnen krijgen?
En als ik je goed begrijp moet ik bij jonge spelers dus afgaan op het loon en niet op de tsi?
groeten
Loon van een YP wel, loon van een gewone aankoop niet nee, die kan al flink getraind zijn, maar met een beetje researchwerk kan je dat wel achterhalen. (loon van een 21 jarige speler is dus van het begin van het seizoen, ga je checken hoeveel wedstrijdne hij gespeeld heeft en wat de eigenaar traint en op welke positie die speler gespeelt heeft, kan je zo aardig zien hoeveel training hij heeft gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef Lennox het volgende:
Tools moet je meer als laatste hulpmiddel zien. Op den duur zie je aan loon gewoon of een speler snel gaat stijgen of niet. Als laatste controlemiddel kan je dan nog een programma'tje erbij pakken. Heel soms gebruik ik die avasoft nog, maar die is ook niet altijd betrouwbaar.
TSI zegt niet zoveel. Een speler kan een hoge TSI hebben door enorm veel (nutteloze) bijstats. Loon zegt alles.
Dat werkt alleen niet meer bij de spelers die niet net uit de jeugdopleiding komen, spelers die dat wel komen (en dat is het meerendeel van de 17/18 jarigen) hebben wel een betrouwbaar loon.. immers, ze hebben pas op het moment dat ze uit de jeugd komen het "contract" getekendquote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Maniack heeft de loon indicaties al aangegeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef schaduwvandewind het volgende:
[..]
Ah, dus het beste is om zelf proberen daar wat inzicht in te krijgen. ik veronderstel dus dat redelijke verdedigers een bepaald maximumloon hebben, laten we zeggen 700¤, en hoe dichter ze tegen die 700¤komen, hoe dichter ze tot poppen komen.
Maar dit werkt dan niet meer na de eerste weken van het seizoen? waar moet ik mij dan op baseren?
Ja dat zeg ik, dus kun je niet stellen aan de hand van zn loon (behalve als het een YP is) dat de speler laag in zn skill zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Loon verandert niet gedurende het seizoen.
Hij is er nog niet klaar meequote:Yulian Stoichev
Velichko Dimov
Martin Gaidarov
Atanas Kosturkov
Kolyo Nakov
Yanko Dikanchev
Apostol Tzvetkov
Krasimir Sultanov
Velin Petrov
Georgi Tzekov
Samuil Atev
Nikola Nachev
Tihomir Delkov
Kiril Gramatikov
Nee, gewoon bij hoogtepunten kijken. Dan zie je z'n pull-datum.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
wel vol respect voor je broertje hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Lennox het volgende:
Supportersstatistieken -> Aantal wedstrijden gespeeld voor club.
@ frituurpan.
Herken trouwens de tik van mijn broertje in Hattrick
[..]
Hij is er nog niet klaar mee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |