"He Leonardo, vuile vieze kankerjood"quote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef o9_Franky het volgende:
Als we het dan over IQ moeten gaan hebben, pffffffffffff....
Dus degene die dat zingen hebben een laag IQ. Logica.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"He Leonardo, vuile vieze kankerjood"
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus degene die dat zingen een laag IQ. Logica.
Vraag zo speler wel om he..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nomineert voor de domste reactie ever. Ik zou m doodschieten de volgende keer, daar vraagt ie namelijk best om he.quote:
Ik denk dat er niert veel goedopgeleide 'harde kern' supporters zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus degene die dat zingen hebben een laag IQ. Logica.
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Pff lekker belangrijk dat dat doek..
Ben alleen benieuwd hoeveel moraalridders hier nu hun collumns, kranten, tijdschriften, fora's en zendtijd mee willen bevuilen.
Verder moeten de joden gewoon lekker door collecteren voor hun echte bloody sunday
Spuit 11quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/704-5.php
Tyf nou gewoon is op, we weten je mening nu wel johquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Spuit 11
Dat soort supporters zijn idd erg zielig. Maarja jullie hebben ook zo'n vak vol met zulke gastjes.
Wat interesseert mij die muppets nou die dat naar de media gaan sturen..?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.
Anders kijk je effe naar de opnames van die rellen bij jullie toen. Weet je wel, waar half internet mee vol staat... zo trots waren ze. Met 100 man op 8 smerissen, met stenen, stokken en flessen... Bij de eerste beste charge allemaal op de loop.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja echt lachwekkend dat een groep van 1000 joodjes gaat rennen voor 5 wouten![]()
Gaan we daar nou opeens moeilijk over doen. Sjeezus hee.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lopen ze te huilen dat de AJAX-supporters niet langs de ME durfden te komen. Maar zo hoog was dat hek voor jullie niet hoor..quote:
Niemand doet moeilijk hoor, maar als ze gaan huilen over zo een doekie, begin dan maar eens bij je eigen lijkt me...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gaan we daar nou opeens moeilijk over doen. Sjeezus hee.
laat ook maar, echt een ruk topic dit![]()
Feyenoord netwerk.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan zo'n beetje elke reactie van jorientje wel nominerenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nomineert voor de domste reactie ever. Ik zou m doodschieten de volgende keer, daar vraagt ie namelijk best om he.
Over 50 jaar, als de laatste hooligan nog een keer gratis in z'n rolstoel een mooi plekkie langs de zijlijn krijgt, dan horen we dit soort discussies nog steeds.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Te huilen dat de AJAX-supporters niet langs de ME durfden te komen. Maar zo hoog was dat hek voor jullie niet hoor..
stond ooit eens ergens een verhaal over die wedstrijd... afgesloten met een anekdote (echt danwel verzonnen) over een arme rotterdammer met telefoonnummer 010-828282.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Hathor het volgende:
Het kan altijd nog erger, ik heb ooit eens een Ajax-Feyenoord bijgewoond, in het Olympisch nog, met een eindstand van 8-2, voor de neuzen wel te verstaan. Dan zit je ook niet lekker in de trein op de terugweg. Heel wat volwassen kerels als een klein kind zien huilen die dag.![]()
ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef patrickt37 het volgende:
Nu snap ik ineens waarom wij 2x zoveel topics hebben dan de kakkerlakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |