"He Leonardo, vuile vieze kankerjood"quote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef o9_Franky het volgende:
Als we het dan over IQ moeten gaan hebben, pffffffffffff....
Dus degene die dat zingen hebben een laag IQ. Logica.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"He Leonardo, vuile vieze kankerjood"
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus degene die dat zingen een laag IQ. Logica.
Vraag zo speler wel om he..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nomineert voor de domste reactie ever. Ik zou m doodschieten de volgende keer, daar vraagt ie namelijk best om he.quote:
Ik denk dat er niert veel goedopgeleide 'harde kern' supporters zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus degene die dat zingen hebben een laag IQ. Logica.
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Pff lekker belangrijk dat dat doek..
Ben alleen benieuwd hoeveel moraalridders hier nu hun collumns, kranten, tijdschriften, fora's en zendtijd mee willen bevuilen.
Verder moeten de joden gewoon lekker door collecteren voor hun echte bloody sunday
Spuit 11quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/704-5.php
Tyf nou gewoon is op, we weten je mening nu wel johquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Spuit 11
Dat soort supporters zijn idd erg zielig. Maarja jullie hebben ook zo'n vak vol met zulke gastjes.
Wat interesseert mij die muppets nou die dat naar de media gaan sturen..?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zijn jullie eigen supporters die zo zielig zijn om dit te mailen naar de media.
Anders kijk je effe naar de opnames van die rellen bij jullie toen. Weet je wel, waar half internet mee vol staat... zo trots waren ze. Met 100 man op 8 smerissen, met stenen, stokken en flessen... Bij de eerste beste charge allemaal op de loop.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja echt lachwekkend dat een groep van 1000 joodjes gaat rennen voor 5 wouten![]()
Gaan we daar nou opeens moeilijk over doen. Sjeezus hee.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lopen ze te huilen dat de AJAX-supporters niet langs de ME durfden te komen. Maar zo hoog was dat hek voor jullie niet hoor..quote:
Niemand doet moeilijk hoor, maar als ze gaan huilen over zo een doekie, begin dan maar eens bij je eigen lijkt me...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gaan we daar nou opeens moeilijk over doen. Sjeezus hee.
laat ook maar, echt een ruk topic dit![]()
Feyenoord netwerk.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan zo'n beetje elke reactie van jorientje wel nominerenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nomineert voor de domste reactie ever. Ik zou m doodschieten de volgende keer, daar vraagt ie namelijk best om he.
Over 50 jaar, als de laatste hooligan nog een keer gratis in z'n rolstoel een mooi plekkie langs de zijlijn krijgt, dan horen we dit soort discussies nog steeds.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Te huilen dat de AJAX-supporters niet langs de ME durfden te komen. Maar zo hoog was dat hek voor jullie niet hoor..
stond ooit eens ergens een verhaal over die wedstrijd... afgesloten met een anekdote (echt danwel verzonnen) over een arme rotterdammer met telefoonnummer 010-828282.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Hathor het volgende:
Het kan altijd nog erger, ik heb ooit eens een Ajax-Feyenoord bijgewoond, in het Olympisch nog, met een eindstand van 8-2, voor de neuzen wel te verstaan. Dan zit je ook niet lekker in de trein op de terugweg. Heel wat volwassen kerels als een klein kind zien huilen die dag.![]()
ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef patrickt37 het volgende:
Nu snap ik ineens waarom wij 2x zoveel topics hebben dan de kakkerlakken.
Staat me ook nog wel iets van bij. Zie je wel, ik ben nog niet helemaal dement.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
stond ooit eens ergens een verhaal over die wedstrijd... afgesloten met een anekdote (echt danwel verzonnen) over een arme rotterdammer met telefoonnummer 010-828282.
Toen hadden nog niet alle tel nrs 10 cijfers. Maar goed, of het nou echt was of niet, was een leuk verhaaltje
Jij stond er dus ook gisteren.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef Bananenman het volgende:
Jorientje moet gewoon niet zo stoer doen met z'n geblaat over rennen enzo, want zelf ben je ook niet zo'n zware jongen. Wat dat betreft ben jij ongetwijfeld net zo'n kneusje als al die anderen die gisteren op de loop gingen voor vijf politiepaardjes, want er stonden alleen maar dat soort jochies.
Dan heb ik er nog een voor je: Ajax - feyenoord 6-0. Toen wás feyenoord al kampioen notabene!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat me ook nog wel iets van bij. Zie je wel, ik ben nog niet helemaal dement.Was overigens wel een veldbezetting toen zeg. Bij Ajax liepen nog Schip, v.Basten, Olsen, volgens mij ook Lerby nog, maar dat weet ik niet zeker meer, en bij Feyenoord Cruyff, Gullit, Nielsen, Houtman. Feyenoord werd dat jaar kampioen, maar gek genoeg blijft die 8-2 wedstrijd het meest in de herinnering rondhangen.
![]()
Hou maar op, er schieten me ook nog wel de nodige 5-0 of 0-5 uitslagen te binnen, ik zou er bijna van aan de drank raken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog een voor je: Ajax - feyenoord 6-0. Toen wás feyenoord al kampioen notabene!
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nomineert voor de domste reactie ever. Ik zou m doodschieten de volgende keer, daar vraagt ie namelijk best om he.
Zei ik ook al, maar dat snapt ie niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef Bananenman het volgende:
Jorientje moet gewoon niet zo stoer doen met z'n geblaat over rennen enzo, want zelf ben je ook niet zo'n zware jongen. Wat dat betreft ben jij ongetwijfeld net zo'n kneusje als al die anderen die gisteren op de loop gingen voor vijf politiepaardjes, want er stonden alleen maar dat soort jochies.
daarom mensen:quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Jasza het volgende:
Hou nou maar gewoon op met die Jorien discussie, hij moet toch iets he.
goed plan bierquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef denka het volgende:
[..]
daarom mensen:
4-1 dat is het enige wat telt!!![]()
neem een biertje!!
Cheers!![]()
Het is een echt verhaal ja, die mensen zijn nog maanden lastig gevallenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
stond ooit eens ergens een verhaal over die wedstrijd... afgesloten met een anekdote (echt danwel verzonnen) over een arme rotterdammer met telefoonnummer 010-828282.
Toen hadden nog niet alle tel nrs 10 cijfers. Maar goed, of het nou echt was of niet, was een leuk verhaaltje
quote:Amsterdamse humor gaat te ver
Door Monica Beek en Wessel Penning
De bommen op het spandoek vallen op het silhouet van het moderne Rotterdam, boven de tekst ‘Bloody Sunday’.
Het ontvouwen van het spandoek in de Amsterdamse Arena zondag, ging gepaard met rook, voor het bom-effect.
En dat terwijl er strakke afspraken gelden tussen Feyenoord en Ajax. De regel is dat slechts afbeeldingen die ‘positief over de eigen club’ zijn, worden toegelaten bij de risicowedstrijden tussen ‘010’ en ‘020’.
Ton Strooband, supporterscoördinator bij Feyenoord is dan ook ‘heel erg ongelukkig’, met het bombardementdoek. „Dit is ver over de grens. We hebben duidelijke afspraken met Ajax. Zo’n doek stop je niet even in je binnenzak. Wij controleren supporters één op één, zelfs wat ze aanhebben wordt bekeken. Andersom verwachten wij hetzelfde.’’
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging, noemt het doek ‘smakeloos’. „De afspraak is alleen afbeeldingen pro-eigen club.’’
Hij vreest voor een spandoekenoorlog. „Wij hadden de vorige wedstrijd tegen Ajax een persiflage klaarliggen op Beverwijk (de plek waar Ajacied Carlo Picornie de dood vond, red.). Dat doek is er niet gekomen. Het zou me niet verbazen als het de volgende keer toch naar binnen wordt gesmokkeld.’’
Omdat slaags raken met de tegenpartij bijna onmogelijk is geworden (in het stadion dan), zijn de spandoeken een uitlaatklep, zegt Strooband. „Het is een manier om toch de confrontatie aan te gaan.’’ De doeken moeten daarom wel ‘spannend’ blijven, maar de censuur is hevig.
Het creatieve team van Feyenoord (het Tifo-team) moet – net als dat van Ajax – vooraf goedkeuring hebben voor elk spandoek dat wordt uitgerold. Geen probleem, vindt Ron Smit, coördinator van het Tifo-team. „Ook binnen die marges kun je creatief zijn.’’
Voor een wedstrijd Ajax/Feyenoord ligt de grens het hoogst. „Omdat die wedstrijden het gevoeligst zijn,’’ zegt Strooband. Toch is er een marge: „Als iets met humor wordt gebracht, komt het beter over.’’
Een voorbeeld van een afgekeurd doek wil Smit eigenlijk niet geven. Maar dan toch: „We hadden een spandoek gemaakt voor een wedstrijd tegen PSV, met een gloeilampje erop dat wordt vermorzeld. Omdat de oude Philips toen net doodging, hebben we het een jaartje in de kast laten liggen.’’
Een antwoord op het bombardement-doek hoeven Ajcieden niet te verwachten, stelt Smit. „Moeten we treindeportaties gaan afbeelden of zo? Daar hebben we helemaal geen zin in. Het moet om voetbal gaan.’’
En maar blijven janken om dat doekquote:
Aaaaaahww...Wat zijn het toch een lieverds!quote:Een voorbeeld van een afgekeurd doek wil Smit eigenlijk niet geven. Maar dan toch: „We hadden een spandoek gemaakt voor een wedstrijd tegen PSV, met een gloeilampje erop dat wordt vermorzeld. Omdat de oude Philips toen net doodging, hebben we het een jaartje in de kast laten liggen.’’
nogal jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aaaaaahww...Wat zijn het toch een lieverds!
Je kop heeft dezelfde inhoud als die kopsoep in je avatar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
nogal ja
Hypocriete zeiklullen. Ze hebben weer kansloos verloren en de scheidrechter was ook niets kwalijk te nemen dus gaan ze maar over dit zeiken.
Leuk om te gaan schelden hoor, maar hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je kop heeft dezelfde inhoud als die kopsoep in je avatar?
Waar zie jij een scheldwoord, sjappie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk om te gaan schelden hoor, maar hij heeft gewoon gelijk.
Kansloos ten onder, dus dan maar een beetje janken over iets dat jullie net zo hard doen dus. Ga als f'noorder nou niet de vermoorde onschuld uithangen man, dat is zo geloofwaardig als Stijn Vreven zonder kaarten in een seizoen...
Altijd maar blaten over Ajacieden doodtrappen, kankerjoden, dood moeten ze. En 1 fucking spandoek (dat ik overigens ook niet echt ok vond) en opeens zijn jullie roomser dan de paus?
Grow up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |