Hij baalt er behoorlijk van hoor, dit is meer een zichzelf groot houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef schizolientje het volgende:
Zo, Natasia kan de volgende afscheidsspeech gaan bedenken. Ik vind trouwens dat Huub het suuuuuuuuuuuuuuuuuuper opneemt allemaal.
Deed ze bij haar kinderen ook. Bij wie doet ze dat eigenlijk niet?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Je maakt mij niet wijs dat je nog niet bekend was met de acteerprestaties van Natasia.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef teamlead het volgende:
heb ik een opbloeiende liefde tussen NL en Natasia gemist ofzo
Jij komt volwassen overquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef mr2004 het volgende:
Ook dat constante sigaretje om zijn coole blik te kunnen blijven maken..
Hij lijkt wel 15 die Huub.
Je timing kon niet beter! Spaar alleen die vrouw met dat lieve rimpelhoofd en die meid met die mestkever onder haar oog. Voor de rest: have fun!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ooit eens een aflevering gezien en wilde toen iedereen al dood hebben. Vooral die walgelijke walgelijke walgelijke walgelijke Brian. Nu kijk ik even en er is nog niets veranderd.
Ik snap het programma verder niet, maar ik vind dat ik het huis maar in moet en dan gewoon iedereen moet afslachten.
Als dat zo is, dan mogen ze die gast NU uit het huis sleuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef r3gi3boy het volgende:
wat!!?!? hoor ik brian nou tegen NL fluisteren: ga je goed brother, sla hem in elkaar. ?@??!!?!??!?!#J!@L$J!%O!?@?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |