quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Dat staat wel in de manual, maar hier doet dat niks?
Soms als ik aan het googlen ben type ik wel eens wat ik aan het denken benquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben ook zo slim, wil ik deze pagina refreshen druk ik op appeltje+D ipv appeltje+R omdat ik walter_sobcak's post zat te lezen![]()
heldquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Geqxon het volgende:
L_T_S , over een tijdje gaat hij vanzelf naar de 100%. De laatste paar procent gaan tergend langzaam, een eigenschap van dit type batterij.
Venstertje sluiten met Appeltje-Q ipv Appeltje-Wquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Soms als ik aan het googlen ben type ik wel eens wat ik aan het denken ben
En dan al je tabbladen en vensters kwijt zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Venstertje sluiten met Appeltje-Q ipv Appeltje-W![]()
Fn-backspace.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Heeft apple ook een del-knop?
Ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef DutchErrorist het volgende:
het toetsenbord los heeft er toch wel 1?
Azureus is redelijk simpel, maar omdat ie in Java is gemaakt werkt het best langzaam.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Argh, ze hebben geen bitlord voor de mac. Ik zie hier Azureus, maar die lijkt me ingewikkeld. What should i do![]()
Transmission, overduidelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Argh, ze hebben geen bitlord voor de mac. Ik zie hier Azureus, maar die lijkt me ingewikkeld. What should i do![]()
Hoop filmpjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Azureus is redelijk simpel, maar omdat ie in Java is gemaakt werkt het best langzaam.
Heeft iemand hier een video van iemand die laat zien hoe een MacBook zo'n beetje in elkaar zit? Dus hoe alles precies werkt en welke functies erop zitten etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |