Boehoeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef Ferdii het volgende:
omg die NL is echt een zieke lul
nog keihard liegen in de camera ook
Als dat tenminste echt is en geen spelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Advies van Nathanael aan Huub: Probeer iets aan je agressie te doen.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
NL schiet even op, ik moet naar mijn werk.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef Justhenk het volgende:
Ze zitten met 200 man crew bij DGK, FoK! heeft 100.000 leden, laten we ze eens opzoeken.
ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef Veulen het volgende:
Op de site van talpa doen ze al even geen updates meer: ik verwacht nog een twist eigenlijk...
Geen ideequote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef Darklight het volgende:
Komen de nieuwe bewoners vanavond?
Serie is afgelopenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Sonique het volgende:
waarom krijg ik geen streams?!!
Tsja als die zelf loopt te verkondigen dat hij getrapt heeft is de kans groot dat Nathanael een goede zaak tegen ze heeft als ze hem niet verwijderen. Ze kunnen echt niets anders hoe jammer het ook isquote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Katewalker het volgende:
De streams heb ik maar uitgedaan..is toch niks leuks meer op te zien...met het forum afsluiten heb ik wat meer moeite...ik zal zeker hier iig morgen nog ff lezen..
Ik voel me eigenlijk behoorlijk in het ootje genomen..ze hebben een hele dag gehad om iedereen te spreken..ook Huub..en om alle beelden in slow motion te bekijken. Om 8.30 uur is de conclusie dat Natanael weg moet en na een babbeltje met Huub achter moet Huub ineens ook weg..
![]()
Maar weet de hele groep dat al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |