dat was zeker de stoel....daarnaast vind ik Redactie ongeloofwaardig......quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
maar waar trapte hij hem dan? was toch tegen de stoel!
Dat is niet 't zelfdequote:Op zondag 4 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
Hier is al een topic opver: Zwaai hier NL en/of Huub uit (ruzie vannacht)
Heb geen beeld maar hoor Huub zelf nu zeggen dat hij er ook uitgaat. Ik begrijp eruit dat hij zelf aangegeven heeft dat hij geschopt heeft.quote:
Ik weet bijna zeker dat de redactie hem had gedekt als hij zelf niet zo uit de school was geklapt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
Huub was zo dom om de redactie niet te dekken in dit oordeel, maar te roepen dat hij wel degelijk had geschopt. Zogenaamd eerlijk, maar het was dom. Hij heeft zijn mond voorbij gepraat. De redactie had nu geen andere keus meer dan hem ook weg te sturen, anders zou het allemaal wel érg ongeloofwaardig worden.
Huub is niet dom en ook was zijn antwoord op de redactie niet zogenaamd eerlijk maar simpelweg eerlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
Huub was zo dom om de redactie niet te dekken in dit oordeel, maar te roepen dat hij wel degelijk had geschopt. Zogenaamd eerlijk, maar het was dom. Hij heeft zijn mond voorbij gepraat. De redactie had nu geen andere keus meer dan hem ook weg te sturen, anders zou het allemaal wel érg ongeloofwaardig worden.
Tuurlijk! Ze wilden hun number one in de kijkers-populariteitspoll echt niet kwijt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat de redactie hem had gedekt als hij zelf niet zo uit de school was geklapt.
Nee Huub heeft zich voor de camera's verluld en toegegeven dat hij NL had getrapt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Stali het volgende:
Hoezo had de redactie geen andere keus meer? Ze hebben de keus gemaakt om Huub die vraag te stellen en die heeft Huub gewoon eerlijk beantwoord.
Ja, Huub is gewoon eerlijk geweest. Maar nogmaals de redactie heeft besloten Huub die vraag te stellen en die heeft Huub eerlijk beantwoord. Volgens eigen zeggen omdat hij voelde niet te moeten gaan liegen, juist omdat hem die vraag gesteld werd. Goed, wrs. had hij gewoon kunnen liegen. Maar Huub besloot eerlijk te zijn en dat maakt hem niet dom zoals je eerder schreef.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Huub heeft zich voor de camera's verluld en toegegeven dat hij NL had getrapt.
Uit het jennerige "moet ik je helpen je koffers te pakken" tegen NL, vlak na de éérste uitspraak van De Stem, bleken de intenties van Huub. En dat was niét: zelf ook opstappen!
Ik ook.quote:Jammer. Ik had hem heel graag langer in de villa gezien.
bron: goudenkooi.tvquote:En dan is het zover. Het moment waar alle Miljonairs met spanning naar toe hebben geleeft vandaag, is daar. Nu zal duidelijk worden gemaakt welke sanctie er zal volgen op het gevecht van Nathanael en Huub afgelopen nacht. Vol spanning en gekleed in hun mooiste outfits nemen de Miljonairs plaats op de bank in de woonkamer. Met name Nathanael en Huub zijn zichtbaar zenuwachtig. Heel even wordt er nog gesproken, maar na een paar minuten kun je een speld horen vallen...
Dan klinkt eindelijk het verlossende woord van de plasmaboy door de Villa. Deze begint met een kwade boodschap richting Huub over zijn overmatige alcoholgebruik en de gevolgen daarvan. “We hebben de beelden uitgebreid bekeken en we hebben geconstateerd dat Nathanael twee keer fysiek geweld heeft gebruikt”, klinkt het door de Villa. Click here to find out more! “Nathanael, jij moet binnen een uur de Villa verlaten en Huub, jij krijgt een alcoholverbod van twee weken”, is de uiteindelijk conclusie. En dan is het hoge woord eruit.
“Hè! Wat! Hoe kan dat nou?!”, roept Natasia meteen, duidelijk verontwaardigd. Huub is duidelijk in zijn nopjes over de uitspraak. “Nou, dan ga je toch lekker naar huis? Dag Nathanael!”, roept de Oldenzaler zelfingenomen. “Zal ik je koffers pakken?”, voegt hij daaraan toe. “Nee dat is niet nodig”, antwoord Nathanael rustig. Vervolgens staat de 34-jarige op en loopt hij richting slaapkamer. Amanda loopt meteen achter hem aan. “Sukkel!”, roept ze nog tegen Huub tijdens het weglopen. “Het is niet mijn beslissing”, aldus Huub.
“Hoe kan dit nou weer?”, roept Natasia, nog steeds duidelijk in de war. Ook zij is inmiddels naar de slaapkamer gesneld om Nathanael te helpen pakken. “Als je niks doet, moet je de Kooi uit!”, reageert Nathanael, ook duidelijk van streek.
Brian, die nog steeds in de woonkamer bij Huub zit, wil er het zijne van weten. “Jij hebt hem getrapt in de Private en jij hebt hem gewurgd in de gameroom. Waarom moet jij niet weg dan?”, vraagt hij de Oldenzaler. Huub geeft toe dat hij misschien net zo fout is geweest. “Ik snap wat je bedoelt. Ik vind alleen niet dat ik fysiek geweld heb toegepast”, antwoord de 25-jarige dan ook. Ilona denkt te weten hoe het komt. “Misschien gaat het om hoe hard je trapt”, zegt ze met een serieus gezicht. “Kijkcijfers! Daarom wordt je er niet uitgestemd. Je levert geld op!”, is Brians reactie daarop.
In de slaapkamer gaat de discussie ondertussen ‘vrolijk’ verder. “Ik snap het echt niet!”, laten Amanda en Natasia om beurten steeds weten. “Zitten wij nu met die psycho opgescheept!”, roept Amanda. Bart geeft aan te verbijsterd te zijn om iets te kunnen zeggen. “Ik ben iets te verbijsterd om enige emotie te tonen”, laat Nathanael weten. Daar wordt de beslissing alleen niet mee teruggedraaid. Hoeveel staartjes gaat dit verhaal nog krijgen?
Hij is wel aan het inpakken, toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:11 schreef Maraca het volgende:
Huub gaat niet weg
[..]
bron: goudenkooi.tv
bron: nu.nlquote:Wederom twee deelnemers uit Gouden Kooi na geweld
Uitgegeven: 4 februari 2007 21:46
Laatst gewijzigd: 4 februari 2007 22:09
HILVERSUM - Twee deelnemers van De Gouden Kooi hebben zondag het televisieprogramma moeten verlaten, omdat zij eerder deze week met elkaar hebben gevochten.
Zender Tien heeft de twee mannen, Huub (25) en Nathanael (34), gesommeerd onmiddelijk te vertrekken uit het luxe landhuis dat als decor dient voor de reallifesoap. Dat liet een woordvoerder van de zender weten.
Nena
De vechtende deelnemers zijn niet de eersten die het veld ruimen vanwege geweld. Vrijdag werd bekend dat deelneemster Nena (19) na een andere kandidaat geschopt te hebben, haar koffers moest pakken.
Nena, Nathanael en Huub deden al enkele maanden mee aan de reallifesoap op Tien. Zes van de dertien kandidaten zijn nog steeds in de running voor de hoofdprijs: de villa en een fors geldbedrag
Exact mijn gedachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |