Examen Centrum CCV Astenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
CCV-B is de afkorting van het beroepschauffeursdiploma.
Je moet dus het adres van een rijschool hebben of van het CBR.
Druiventros in berkel en enschot?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef Tha_T het volgende:
Is dat niet meer in de Druiventros? Daar moest ik toen heen voor mijn examens
Daar ja, veuls te ver om een lullig examen te doenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Druiventros in berkel en enschot?
daar ben ik 1x geweest maar ik denk dat er meer examencentras zijn
IK zie het in je profiel staan VTL ja dat zegt genoegquote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar ja, veuls te ver om een lullig examen te doen
Jup, maar niets hier in de buurt
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Klonk het volgende:
Barconia, dat is in Eindhoven Hallo_mensen moet naar Asten, nu weet ik niet van welke landkaart jij gebruikt maakt, maar Asten ligt niet aan de rondweg van Eindhoven
Dan misschien toevallig net 2 kilometer voorbij de "officiele" rondweg, maar het punt is volgens mij wel duidelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:44 schreef Klonk het volgende:
De rondweg van Eindhoven is voorbij zodra je Eindhoven voorbij bent, Asten ligt aan de A67.....
je komt niet vaak buiten denk ik, het is iets meer dan 2 kilometer, ik bedoel volgens jouw gedachtegang ligt IJmuiden aan de ringweg van Amsterdamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan misschien toevallig net 2 kilometer voorbij de "officiele" rondweg, maar het punt is volgens mij wel duidelijk![]()
Ach 2 kilometer, 20 kilometer. Lijkt op elkaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je komt niet vaak buiten denk ik, het is iets meer dan 2 kilometer, ik bedoel volgens jouw gedachtegang ligt IJmuiden aan de ringweg van Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |