Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jaaaa Go Go Go!!! Met heel 410 lekker schreeuwen naar het bestuur!
Net of ze naar jullie luisteren. Jullie hebben net de baard in de keel man.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een vak zonder schaamhaar!
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een vak zonder schaamhaar!
19quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zo![]()
Net 13quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zo![]()
Welke foto bolle?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
k heb wel een foto om onze baart in de keel robbie ff te showen![]()
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan ze 410 nog sluiten, zie ik ze wel toe instaat ook
Nee hoor...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan ze 410 nog sluiten, zie ik ze wel toe instaat ook
Nee man, maar Jasza op Zuid 1e ring is helemaal the bomb JWTquote:Op maandag 5 februari 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de 2e ring het niet deed dan?![]()
Ik noem het voor de vorm ook maar ff Zuid![]()
Gewoon zuid totaal dus![]()
Die blije kinderen maakte wel meer lawaai dan de stoere mannen uit Rotterdamquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.
quote:
Ik wil jou eens een keer zien, volgens mij flikker ik om van het lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.
Goh je komt ook echt door die glazen wanden he mongoolquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
De helft van 410 durfde niet naar ons te komen, 1 lijn stewards was genoeg om ze tegen te houden
Gewoon optyfen hier jijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Catering hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goh je komt ook echt door die glazen wanden he mongool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |