quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef M0NTANA het volgende:
Vanuit het Feyenoordvak overigens goed te zien, dat spandoekje:
[afbeelding]
Niet zeiken, jullie ratten zijn ook geen lievertjes.quote:
Dit soort acties van de Feyenoord-kant zou ik ook afkeuren.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niet zeiken, jullie ratten zijn ook geen lievertjes.
Wat een lolquote:Op zondag 4 februari 2007 23:25 schreef jna het volgende:
Zo vandaag weer leuk m'n feyenoord familie lastig gevallen. Ajax shirtje aan, Ajax sjaaltje om, Ajax petje op en A4'tje op borst geplakt met 4-1 erop geschreven.
Kun je veel afkeurenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dit soort acties van de Feyenoord-kant zou ik ook afkeuren.
Ik mag jou welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:25 schreef jna het volgende:
Zo vandaag weer leuk m'n feyenoord familie lastig gevallen. Ajax shirtje aan, Ajax sjaaltje om, Ajax petje op en A4'tje op borst geplakt met 4-1 erop geschreven.
nou mijn weekend is weer goed hoor en ik ga morgen met plezier naar Rotterdam zuid om op school nog meer mensen lastig te vallen![]()
Vlakbij. Bij m'n vorige baan zaten een hoop hagenezen en spartanen. Hier alleen maar kakkerlakken.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Je woont toch in Den Haag? Dan zou ik nog een weekje wachten![]()
En dan weegt zijn mening niet zo zwaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is een reactie van iemand die niet zo fanatiek is als de meeste hier. Mijn leven draait bijna om Ajax.
hij kletst er echt fantastisch opquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Panick het volgende:
[..]
(...)
[afbeelding]
Overigens had Ajax zo'n bikkel wel nodig op het middenveld.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:30 schreef Jasza het volgende:
Als je denkt dat Leo snel is had je is naar de Superbowl moeten kijken, die gast rent vanaf ze eigen 'strafschopgebied' zo naar een touchdown hehe.
Pak het hele vak maar aan dan, lukt toch nooit, volgens mij is dat doek ook niet afgepakt.quote:Commotie om spandoek in Arena
AMSTERDAM - De directie van Ajax is geschrokken van het grote spandoek dat gisteren op het tribunevak 410...
Op het doek stond een schildering van het bombardement op Rotterdam, met daaronder de tekst ‘Bloody Sunday’.
,,Schandalig en smakeloos,’’ vindt financieel directeur Jeroen Slop van Ajax, verantwoordelijk voor veiligheidszaken. ,,Uiteraard keuren wij dit soort acties krachtig af. Toen het spandoek werd uitgerold, hebben onze stewards ingegrepen. Het doek is in beslag genomen.
,,Mensen die dit doen, hebben geen idee welk leed het bombardement heeft veroorzaakt. Als we de makers achterhalen, pakken we ze aan.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |