Juist, je zegt het goed. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
Zelf gemaakt Hooligantje van mequote:
MAn Utd was goed?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Leuke wedstrijd. Heb nog ff nagenoten in de stad.
Dit is voor mij de post van de dagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Juist, je zegt het goed. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
Je kan het woord kanker maar moeilijk los zien van de ziekte volgens mij. En dan nog, er zijn veel mensen die denk ik een heel onprettig gevoel krijgen bij dat 'woord'. Bovendien zijn er talloze kleine kinderen in het stadion, dat klinkt misschien soft, maar scheld jij wel eens in het bijzijn van kinderen? Ik niet hoor.
Voetbal blijft een bijzaak in het leven en sommigen vergeten het wel eens in dat perspectief te plaatsen. Schelden met kanker is daar naar mijn mening een voorbeeld van.
Dat is een reactie van iemand die niet zo fanatiek is als de meeste hier. Mijn leven draait bijna om Ajax.quote:
Saai, maar wel 4-0 gewonnen.quote:
Ja, sorry. Ben nog een beetje onder invloed.quote:
Onder andere jaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dat is laat. Lekker gefeest?
Real was weer schijt he?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben nog ff voetbal wezen kijken in de stad. Sparta, Man U en een stukje van Real Madrid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Wist je dat als er meer Ajax-supporters zoals jou waren ik veel meer symphatie voor die club had gehad?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker![]()
Het liep ze dun door de korte witte broekjes. Kwamen nog 1-0 achter ook. Ben daarna weggegaan want het was echt saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |