nou...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Olaf is ondergewaardeerd.
Mijn pa had het ook, zing niks met kankerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Ik kan me toch wel een aantal posts van jou herinneren met kk erin.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
En dan heb je ook nog het werkwoord kankeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.
Is voor een ieder anders. Je moet mensen niet gaan dwingenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
De maatschappij waarin wij leven is voor iedereen hetzelfde.quote:
Niemand moet ietsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Panick het volgende:
[..]
De maatschappij waarin wij leven is voor iedereen hetzelfde.
Vandaar dat ik zeg dat mensen dingen in een bepaald perspectief moeten leren zien.
Ach, dat was wel erg typerend.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef toma het volgende:
jammer dat ie een kaart pakte
Iedereen moet iets.quote:
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Tijdens de wedstrijd arresteerde de politie een Ajax-supporter omdat hij een fakkel afstak.
Mag je daar voor gepakt worden ?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Tijdens de wedstrijd arresteerde de politie een Ajax-supporter omdat hij een fakkel afstak.
Mag je daar voor gepakt worden ?
Nee, ze pakten hem voor de lol op.quote:
Instorten?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef kevin6188 het volgende:
Wel toevallig trouwens. Koeman doet weer wat exotische aankopen en de boel begint 'ineen te storten'.
Let dan op de aanhalingstekensquote:
Dit dipje lijkt mij los te staan van de aankopen, maar opmerkelijk is het zeker.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
JORIEN WAAR WAS JE DAN, JORIEN WAAR WAS JE DAN![]()
Juist, je zegt het goed. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Zelf gemaakt Hooligantje van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |