Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef gday het volgende:
[..]
Ik zou de 'doelgroep' niet nader kunnen specificeren dan 'Feyenoord-fans'. Jij wel? Of wil je nu zeggen dat Feyenoord bijna geen fans heeft?
Tja, en liedjes met het woord kanker erin? Zo kun je aan de gang blijven natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
Schitterende OP. We hebben weer gehakt van jullie gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef dlebrok het volgende:
Die OP trouwensEn dan zeggen dat wij alleen maar met een andere club bezig zijn
![]()
Hypocriete kankerhond.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
den haagquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik nog helemaal. Als er een provincie is waarin het woord kanker meer wordt gebruikt dan op een gemiddelde dag in de VU, dan is het wel Zuid-Holland.
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, en liedjes met het woord kanker erin?
Verplichte regel in Den Haag: In iedere zin moet het woord kanker gebruikt worden.quote:
Of ik het wel of niet vind kunnen laat ik in het midden, maar ik bedoel dat daar niet over gezeurd word, terwijl je daar ook individuen mee kwetst.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maarquote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.
quote:
Hypocriete zakquote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
nou...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Olaf is ondergewaardeerd.
Mijn pa had het ook, zing niks met kankerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Ik kan me toch wel een aantal posts van jou herinneren met kk erin.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
En dan heb je ook nog het werkwoord kankeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |