abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45986282
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef gday het volgende:

[..]

Ik zou de 'doelgroep' niet nader kunnen specificeren dan 'Feyenoord-fans'. Jij wel? Of wil je nu zeggen dat Feyenoord bijna geen fans heeft?
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
pi_45986347
Die OP trouwens En dan zeggen dat wij alleen maar met een andere club bezig zijn
pi_45986377
Zo blijf je aan de gang, met 'griep' kwets je ook mensen omdat vriend/vriendin er net die ene zaterdagavond dat het zo leuk was niet bij was. Of weet ik veel wat. Boeiend
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_45986379
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
Tja, en liedjes met het woord kanker erin? Zo kun je aan de gang blijven natuurlijk.

Dat spandoek was bedoeld tegen rotterdammers, niets meer en niets minder.
pi_45986427
Oh ja, dat vergeet ik nog helemaal. Als er een provincie is waarin het woord kanker meer wordt gebruikt dan op een gemiddelde dag in de VU, dan is het wel Zuid-Holland.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_45986429
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef dlebrok het volgende:
Die OP trouwens En dan zeggen dat wij alleen maar met een andere club bezig zijn
Schitterende OP. We hebben weer gehakt van jullie gemaakt
pi_45986456
quote:

[..]

Hypocriete kankerhond.
Maar wel meesissen he .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45986481
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik nog helemaal. Als er een provincie is waarin het woord kanker meer wordt gebruikt dan op een gemiddelde dag in de VU, dan is het wel Zuid-Holland.
den haag
pi_45986558
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tja, en liedjes met het woord kanker erin?
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.

Helaas gebeurt het vrijwel elke wedstrijd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 4 februari 2007 @ 21:05:24 #35
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45986618
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

den haag
Verplichte regel in Den Haag: In iedere zin moet het woord kanker gebruikt worden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45986634
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Of ik het wel of niet vind kunnen laat ik in het midden, maar ik bedoel dat daar niet over gezeurd word, terwijl je daar ook individuen mee kwetst.
pi_45986749
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar
  zondag 4 februari 2007 @ 21:07:38 #38
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45986761
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die vond ik goed invallen.

Olaf is ondergewaardeerd.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_45986762
Jaaaaa!!!
Wat een heerlijke overwinning. Ben net thuis en heb een extra biertje gepakt op de overwinning. Fantastisch!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45987740
quote:

[..]

Hypocriete zak
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45987849
AFCA.
pi_45987872
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Olaf is ondergewaardeerd.
nou...
pi_45987873
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker
pi_45987874
AMSTERDAM: NO BULLSHIT!!!
pi_45987921
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.
pi_45987994
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45988028
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mijn pa had het ook, zing niks met kanker
Ik kan me toch wel een aantal posts van jou herinneren met kk erin.
  zondag 4 februari 2007 @ 21:29:55 #48
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45988051
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
Inderdaad.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45988073
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.
En dan heb je ook nog het werkwoord kankeren.
Een kankerhomo is een homo die vaak kankert. Niet per definitie een homofiele kankerpatient.

Overigens had Ajax zo'n bikkel wel nodig op het middenveld .
pi_45988237
jammer dat ie een kaart pakte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')