Wil je zeggen dat de 2e ring het niet deed dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jasza wanneer verhuis jij naar een ring lager?
Jaakke ze autoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja lekker gaan staan zingen voor de hoofdingang![]()
Je moet gewoon alles aan de Arena slopen
Jaaaa Go Go Go!!! Met heel 410 lekker schreeuwen naar het bestuur!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
We zijn geen brave koorknaapjes
Dat wordt weer rellen tegen het bestuur! Leuke maandjes komen eraan!
Wij laten ons de les niet leren!
Bestuur zit ons altijd in alles dwars (incl. Menting) en als ze nu NOG meer beperkingen gaan opleggen zullen ze het weten ook!
OPSTAND, PROTEST, ACTIE!!!!!!!!!!!!
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jaaaa Go Go Go!!! Met heel 410 lekker schreeuwen naar het bestuur!
Net of ze naar jullie luisteren. Jullie hebben net de baard in de keel man.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een vak zonder schaamhaar!
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is een vak zonder schaamhaar!
19quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zo![]()
Net 13quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe oud was jij? Net 18 toch of zo![]()
Welke foto bolle?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
k heb wel een foto om onze baart in de keel robbie ff te showen![]()
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan ze 410 nog sluiten, zie ik ze wel toe instaat ook
Nee hoor...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan ze 410 nog sluiten, zie ik ze wel toe instaat ook
Nee man, maar Jasza op Zuid 1e ring is helemaal the bomb JWTquote:Op maandag 5 februari 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de 2e ring het niet deed dan?![]()
Ik noem het voor de vorm ook maar ff Zuid![]()
Gewoon zuid totaal dus![]()
Die blije kinderen maakte wel meer lawaai dan de stoere mannen uit Rotterdamquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.
quote:
Ik wil jou eens een keer zien, volgens mij flikker ik om van het lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of je dat er moet vinden. Ben je meteen van die blije kinderen in je stadion af.
Goh je komt ook echt door die glazen wanden he mongoolquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
De helft van 410 durfde niet naar ons te komen, 1 lijn stewards was genoeg om ze tegen te houden
Gewoon optyfen hier jijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Catering hequote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goh je komt ook echt door die glazen wanden he mongool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |