Tja, op zich snap ik het wel, maar ze hebben echt tonnen boter op hun hoofd.quote:
Ach, het is zoals het altijd is in het voetbal. Zeuren wij om een spandoek van de Feyenoorders, dan lachen ze het hardst van allemaal omdat 'die Joden nergens tegen kunnen'. Dus ja, kan er echt geen moment van wakker liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, op zich snap ik het wel, maar ze hebben echt tonnen boter op hun hoofd.
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach, het is zoals het altijd is in het voetbal. Zeuren wij om een spandoek van de Feyenoorders, dan lachen ze het hardst van allemaal omdat 'die Jorden nergens tegen kunnen'. Dus ja, kan er echt geen moment van wakker liggen.
Ik denk dat die reactie van Kuipbewoner allesomvattend is.
Aan het begin een stukje.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg jammer dat Talpa de tifo-actie niet liet zien. Was weer goed gelukt!
Iedereen verdiend een 10quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aan het begin een stukje.
Kunnen we alweer een beetje analyseren of is het nog steeds een hoop gebagger richting Feyenoord?
Hehe, normaal is er nooit gekut met de ME.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had bijna een hond in mijn broek hangen, de agent liep de riem al vieren, maar de hond leek niet echt geďinteresseerd, dus ik kon mooi even een paar meter opschuiven.
Vind het altijd nogal suf, nu iets meer actie, maar stelde nog altijd niks voor.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hehe, normaal is er nooit gekut met de ME.
Nouwja is niet waar 2e trein tegen ons met play-offs was ook al spelen he
Ik was bijna overlopen door een paardquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had bijna een hond in mijn broek hangen, de agent liep de riem al vieren, maar de hond leek niet echt geďinteresseerd, dus ik kon mooi even een paar meter opschuiven.
Was jij die ME-er?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Bommen op rottedam
[..]
Ik was bijna overlopen door een paard
Ik hiel me hart vast toen hij ging aanvallen, maar hij deed het redelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom Lindenbergh nog speelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |