Tja, op zich snap ik het wel, maar ze hebben echt tonnen boter op hun hoofd.quote:
Ach, het is zoals het altijd is in het voetbal. Zeuren wij om een spandoek van de Feyenoorders, dan lachen ze het hardst van allemaal omdat 'die Joden nergens tegen kunnen'. Dus ja, kan er echt geen moment van wakker liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, op zich snap ik het wel, maar ze hebben echt tonnen boter op hun hoofd.
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach, het is zoals het altijd is in het voetbal. Zeuren wij om een spandoek van de Feyenoorders, dan lachen ze het hardst van allemaal omdat 'die Jorden nergens tegen kunnen'. Dus ja, kan er echt geen moment van wakker liggen.
Ik denk dat die reactie van Kuipbewoner allesomvattend is.
Aan het begin een stukje.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg jammer dat Talpa de tifo-actie niet liet zien. Was weer goed gelukt!
Iedereen verdiend een 10quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aan het begin een stukje.
Kunnen we alweer een beetje analyseren of is het nog steeds een hoop gebagger richting Feyenoord?
Hehe, normaal is er nooit gekut met de ME.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had bijna een hond in mijn broek hangen, de agent liep de riem al vieren, maar de hond leek niet echt geďinteresseerd, dus ik kon mooi even een paar meter opschuiven.
Vind het altijd nogal suf, nu iets meer actie, maar stelde nog altijd niks voor.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hehe, normaal is er nooit gekut met de ME.
Nouwja is niet waar 2e trein tegen ons met play-offs was ook al spelen he
Ik was bijna overlopen door een paardquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had bijna een hond in mijn broek hangen, de agent liep de riem al vieren, maar de hond leek niet echt geďinteresseerd, dus ik kon mooi even een paar meter opschuiven.
Was jij die ME-er?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Bommen op rottedam
[..]
Ik was bijna overlopen door een paard
Ik hiel me hart vast toen hij ging aanvallen, maar hij deed het redelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom Lindenbergh nog speelt...
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef gday het volgende:
[..]
Ik zou de 'doelgroep' niet nader kunnen specificeren dan 'Feyenoord-fans'. Jij wel? Of wil je nu zeggen dat Feyenoord bijna geen fans heeft?
Tja, en liedjes met het woord kanker erin? Zo kun je aan de gang blijven natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
Schitterende OP. We hebben weer gehakt van jullie gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef dlebrok het volgende:
Die OP trouwensEn dan zeggen dat wij alleen maar met een andere club bezig zijn
![]()
Hypocriete kankerhond.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Er zijn ook wat Feyenoord-fans van boven de 65 die familie/vrienden hebben verloren tijdens die bombardementen, dus die pak je er wel mee.
den haagquote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik nog helemaal. Als er een provincie is waarin het woord kanker meer wordt gebruikt dan op een gemiddelde dag in de VU, dan is het wel Zuid-Holland.
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, en liedjes met het woord kanker erin?
Verplichte regel in Den Haag: In iedere zin moet het woord kanker gebruikt worden.quote:
Of ik het wel of niet vind kunnen laat ik in het midden, maar ik bedoel dat daar niet over gezeurd word, terwijl je daar ook individuen mee kwetst.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maarquote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien ben ik tegenwoordig nog de enige, maar ik vind dat ook niet kunnen.
quote:
Hypocriete zakquote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
[..]
nou...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
![]()
Olaf is ondergewaardeerd.
Mijn pa had het ook, zing niks met kankerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die liedjes zing ik niet mee. Afgelopen jaar m'n vader (wel goed gekomen trouwens), dus dat zou wel erg hypocriet zijn. Al ken ik wel mensen die aan de ene kant bij het RIAGG lopen (moeder verloren aan kanker) en aan de andere kant de hele dag door juist met dat woord lopen te schelden. Dan zou ik maar een sessie extra bijboeken zeg maar![]()
Ik kan me toch wel een aantal posts van jou herinneren met kk erin.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 3 mensen in mijn naaste omgeving verloren aan kanker.
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
En dan heb je ook nog het werkwoord kankeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je scheldt met het woord kanker, niet met de ziekte kanker.
Is voor een ieder anders. Je moet mensen niet gaan dwingenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Ik zing mee en gebruik het zelf ook regelmatig. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
De maatschappij waarin wij leven is voor iedereen hetzelfde.quote:
Niemand moet ietsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Panick het volgende:
[..]
De maatschappij waarin wij leven is voor iedereen hetzelfde.
Vandaar dat ik zeg dat mensen dingen in een bepaald perspectief moeten leren zien.
Ach, dat was wel erg typerend.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef toma het volgende:
jammer dat ie een kaart pakte
Iedereen moet iets.quote:
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Tijdens de wedstrijd arresteerde de politie een Ajax-supporter omdat hij een fakkel afstak.
Mag je daar voor gepakt worden ?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Tijdens de wedstrijd arresteerde de politie een Ajax-supporter omdat hij een fakkel afstak.
Mag je daar voor gepakt worden ?
Nee, ze pakten hem voor de lol op.quote:
Instorten?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef kevin6188 het volgende:
Wel toevallig trouwens. Koeman doet weer wat exotische aankopen en de boel begint 'ineen te storten'.
Let dan op de aanhalingstekensquote:
Dit dipje lijkt mij los te staan van de aankopen, maar opmerkelijk is het zeker.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
JORIEN WAAR WAS JE DAN, JORIEN WAAR WAS JE DAN![]()
Juist, je zegt het goed. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
Zelf gemaakt Hooligantje van mequote:
MAn Utd was goed?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Leuke wedstrijd. Heb nog ff nagenoten in de stad.
Dit is voor mij de post van de dagquote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Juist, je zegt het goed. Mensen moeten eens leren dingen in een bepaald perspectief te zien.
Je kan het woord kanker maar moeilijk los zien van de ziekte volgens mij. En dan nog, er zijn veel mensen die denk ik een heel onprettig gevoel krijgen bij dat 'woord'. Bovendien zijn er talloze kleine kinderen in het stadion, dat klinkt misschien soft, maar scheld jij wel eens in het bijzijn van kinderen? Ik niet hoor.
Voetbal blijft een bijzaak in het leven en sommigen vergeten het wel eens in dat perspectief te plaatsen. Schelden met kanker is daar naar mijn mening een voorbeeld van.
Dat is een reactie van iemand die niet zo fanatiek is als de meeste hier. Mijn leven draait bijna om Ajax.quote:
Saai, maar wel 4-0 gewonnen.quote:
Ja, sorry. Ben nog een beetje onder invloed.quote:
Onder andere jaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dat is laat. Lekker gefeest?
Real was weer schijt he?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben nog ff voetbal wezen kijken in de stad. Sparta, Man U en een stukje van Real Madrid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Wist je dat als er meer Ajax-supporters zoals jou waren ik veel meer symphatie voor die club had gehad?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mijn pa had het ook, zing niks met kanker![]()
Het liep ze dun door de korte witte broekjes. Kwamen nog 1-0 achter ook. Ben daarna weggegaan want het was echt saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |