Héél volwassen hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fliepke het volgende:
Nijmegen is een tijdelijk kunststukje rijker
[afbeelding]
Zo ben ik met mijn huisgenotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Héél volwassen hoor!
Whehe, ik fiets er over vijf minuten langs, ik zal 'ns kijken of ik 'm zie staan.
shit man.... net langs gefietst. Niet op geletquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo ben ik met mijn huisgenoten
Ik hoop dat die scheur niet groter is geworden, want ik denk dat hij op het punt van kiepen staat
Gelukkig hebben we de fotos nog
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?quote:
ik ben immigrantquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom jij in een Nijmegen topic met een psv ava aanzetten?![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:02 schreef Fliepke het volgende:
En Frollo?
Lijkt me wel wat om dan daar een keer alle stamgasten af te gaan en te vragen: heuy, ben jij Gabberkut?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:08 schreef GabberKut het volgende:
whehehe camelot is nu mijn stamkroeg
Ik ook lindeholtquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef GabberKut het volgende:
Nijmegen.. Mijn stad
Ich Liebe es!
Geboren en Getogen..
Lindenholt West
Leuvensbroekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
O en Nokwanda, Je kan ook gwoon op de foto afgaan![]()
De legendarische woorden van een middelbareschoolvriendin:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef GabberKut het volgende:
welke straat dan?
Heeskesacker, zellersacker, horstacker, drieskesacker, hillekesacker enzo is Lindenholt west,
Wellenkamp, Gildenkamp, Voorstenkamp enzo is Oost
"
Kijk hoe lindeholt west ik opeens benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
Nope. Ik zat alleen in Nijmegen op school. Woonde destijds in Bemmel (al ben ik geboren in Druten) en tegenwoordig in Breda.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:32 schreef GabberKut het volgende:
Leuvensbroek is west..
En JDude is ook een wester??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |