indirect welquote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Meki op z'n best? Regen komt nu ook al door de VS?
Inderdaad, dus niet alleen de USquote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die landen rescourses uit de grond trekken voor productie, 3 maal raden welke landen dat hout kopen.
Ik zal je een beetje helpen, je kunt het samenvatten met 'het westen'
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Darklight het volgende:
Wanner Wanneer leer je nou eens normale Nederlandse zinnen te typen tiepen.
zullen we dat samen doenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Darklight het volgende:
Wanner leer je nou eens normale Nederlandse zinnen te typen
waar moeten ze heen zwemmen dan, een ander eiland?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef Reunity het volgende:
arme Indo's, ik hoop dat de meesten ten minste zwemdiploma A & B hebben.
Ja de grote boze bush heeft zijn indianen tooi op gezet en de regen dans gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Meki op z'n best? Regen komt nu ook al door de VS?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Tsja Allah heeft het zo gewild.
WTFquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef Meki het volgende:
wij de mens kijken naar de machten van USA hoe zij de wereld kapot maken.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
indirect wel
zij hebben papier en hout nodig dus gaan zij ermee door kappen met bomen
Ja, want dat is de waarheidquote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Meteen weer verwerpen in ridiculisatie, typisch.
Mischien moet jij eens an inconvenient truth zien.
ja zo origineel ook hèquote:Op zondag 4 februari 2007 18:41 schreef -skippybal- het volgende:
Prachtig die link naar USA
Het klopt ook nog hoor! Ik dacht vanmiddag aan de komende vakantie in Californië en toen stootte ik mijn voet op een hele vervelende manier aan een kist. Mijn voet bloedde --> schuld van de VS.quote:
"Een betere wereld begint bij jezelf."quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Meki het volgende:
[..]
En ook omdat USA fuck heeft aan de klimaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |