zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
misschien stopt het helemaal wel.............
Doe 's niet zo pessimistisch.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
Zeg, moeten die persoonlijke beledigingnen?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Loco zijn, is voor sommige mensen juist een vereiste om dat huis in te mogen gaan (Natasia, Nathanaël, Brian, Amanda). Je zou je in moeten schrijven voor de screening, je maakt echt goede kans door de selectie heen te komen!
Overduidelijk. En dat stoort me in deze situatie.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is weer tv aan het maken. Hij komt net terug van buiten, is een aantal fans tegengekomen en ziet zichzelf nu als onoverwinnelijk.
Curacao woonde hij toch????quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Brian moet toch iets van een strafblad hebben in Bonaire, wat een mafkees...
ben vanmiddag weggeweest maar lees al een paar keer dat ilona dr ook uit moet/gaat. wat is hier de oorzaak van?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik denk niet dat huub eruit moet want dan gaat het te snel. vanavond nl, morgen iloon en anders eind van de maand syl ook (als huub vanavond gaat)
Of voor Danny. Hij stond ook te trappelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub is gewoon een kijkcijferkanon, NL kunnen ze missen en vervangen voor kastanova...
Nee, het is net verkocht aan Amerika dus die stekker blijft er nog wel ff in...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |