nee op streams, op zondag is er geen uitzending (helaas)quote:Op zondag 4 februari 2007 18:01 schreef XiChico het volgende:
Zijn om 20.30 de live uitzendingen op TV? Heb nog nooit op tv gekeken.
Als ze tegelijkertijd het huis moeten verlaten kan er maar beter wat beveiliging bij zijn, want dat wordt geheid matten buiten de poortquote:Op zondag 4 februari 2007 18:00 schreef Gigageil het volgende:
Wedden dat ze er alletwee uitgerot worden? John de Mol heeft de format al verkocht, dus verlies kan het niet meer lijden DGK.
Een nieuwe bewoner brengt leven in de brouwerij, twee helemaal.
Het gevecht kan beginnen.....![]()
Als je Huub en NL eruit gooit, en morgen Ilona ben je meteen Sylvia ook kwijt...en Bart uiteindelijk, dan heb je dus:quote:Op zondag 4 februari 2007 18:00 schreef Gigageil het volgende:
Wedden dat ze er alletwee uitgerot worden? John de Mol heeft de format al verkocht, dus verlies kan het niet meer lijden DGK.
Een nieuwe bewoner brengt leven in de brouwerij, twee helemaal.
Het gevecht kan beginnen.....![]()
welk physiek geweld?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft toch een hoog IQ? Hoe kun je dan denken dat je na physiek geweld misschien toch nog mag blijven.....
Omdat hij weet dat hij geen fysiek geweld heeft gebruikt...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft toch een hoog IQ? Hoe kun je dan denken dat je na physiek geweld misschien toch nog mag blijven.....
Voor de zoveelste keer, Huub heeft GEEN fysiek geweld toegepast...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Daar heb je een punt. Zonder Ilona en Huub ligt Sylvia er volgende keer geheid uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als je Huub en NL eruit gooit, en morgen Ilona ben je meteen Sylvia ook kwijt...en Bart uiteindelijk, dan heb je dus:
Natasia, Brian, Amanda (de 3 meest irritante bewoners) en 5 onbekenden. Een zeer slechte zaak, want de oude kijkers zullen uit frustratie afhaken en nieuwe kijkers naar het programma trekken is vrijwel ondenkbaar 5 maanden midden in het programma...
Zij was er niet eens bij toch, toen Huub Nathanael bij zn schouder pakte?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef Kinga het volgende:
Natasia is weer om te kotsen...
Dan gaat het idd rap... mogelijk zitten er eind deze maand nog maar 3 bewoners in.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zonder Ilona en Huub ligt Sylvia er volgende keer geheid uit.![]()
Als slachtoffer van fysiek geweld mag dat idd, volgens de regels van DGK.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Er komen eerst twee drie mensen voor terug. Die beiden allen op zoek zullen gaan naar back-up (neem ik aan)......quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zonder Ilona en Huub ligt Sylvia er volgende keer geheid uit.![]()
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef Gigageil het volgende:
Zou het zoontje van Nathanael ook meekijken?![]()
Van telefoonpapa welquote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendt
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Kan dat al?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Rood!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendt
Ik ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Kinga het volgende:
Ilona heeft een slecht gevoel bij Amanda.
BTW hersen heeft ze sowieso niet dus waar plaatsen dan, ow ja ik weet het al , in de siliconentieten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Cungy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, Huub heeft GEEN fysiek geweld toegepast...
Ben jij familie van Nathanael?
Kloonquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona haat iemand die haar beautycase verstopt en omarmt diegene die dreigt om iemand te vermoorden en physiek geweld toepast. Wordt je nou echt loco als je zo lang in dat huis zit?
jij wel van het kijken naar de streams dusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona haat iemand die haar beautycase verstopt en omarmt diegene die dreigt om iemand te vermoorden en physiek geweld toepast. Wordt je nou echt loco als je zo lang in dat huis zit?
Loco zijn, is voor sommige mensen juist een vereiste om dat huis in te mogen gaan (Natasia, Nathanaël, Brian, Amanda). Je zou je in moeten schrijven voor de screening, je maakt echt goede kans door de selectie heen te komen!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Hmm, ik denk zijn enige groupiequote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Cungy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, Huub heeft GEEN fysiek geweld toegepast...
Ben jij familie van Nathanael?
Vind het echt heel zielig.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef Kinga het volgende:
Ach gos, ik vind het echt kut voor Ilona... zo'n lieve vrouw gun je zoiets niet...
Ik waagde net even een poging, maar zag en hoorde Brainless zijn gitaar weer eens verkrachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Is er nou iemand die naar Stream 1 luistert?
dan zit hij nog wel even..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef demins het volgende:
Brian speelt alle frustaties van zich af...
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/DGK057.jpg]afbeelding][/url]
Ikquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Is er nou iemand die naar Stream 1 luistert?
Huub is weer tv aan het maken. Hij komt net terug van buiten, is een aantal fans tegengekomen en ziet zichzelf nu als onoverwinnelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef CartWOman het volgende:
Huub's gedrag gaat me irriteren, die superioriteit. Het zou 'm sieren (vooral tegenover deze 2 dames en na wat er is gebeurt) dat hij een beetje zou dimmen nu.
Ik vind het niet gezond dat je na dit alles zo lyrisch en blij kan zijn.
zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
misschien stopt het helemaal wel.............
Doe 's niet zo pessimistisch.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
Zeg, moeten die persoonlijke beledigingnen?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Loco zijn, is voor sommige mensen juist een vereiste om dat huis in te mogen gaan (Natasia, Nathanaël, Brian, Amanda). Je zou je in moeten schrijven voor de screening, je maakt echt goede kans door de selectie heen te komen!
Overduidelijk. En dat stoort me in deze situatie.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is weer tv aan het maken. Hij komt net terug van buiten, is een aantal fans tegengekomen en ziet zichzelf nu als onoverwinnelijk.
Curacao woonde hij toch????quote:Op zondag 4 februari 2007 18:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Brian moet toch iets van een strafblad hebben in Bonaire, wat een mafkees...
ben vanmiddag weggeweest maar lees al een paar keer dat ilona dr ook uit moet/gaat. wat is hier de oorzaak van?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik denk niet dat huub eruit moet want dan gaat het te snel. vanavond nl, morgen iloon en anders eind van de maand syl ook (als huub vanavond gaat)
Of voor Danny. Hij stond ook te trappelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub is gewoon een kijkcijferkanon, NL kunnen ze missen en vervangen voor kastanova...
Nee, het is net verkocht aan Amerika dus die stekker blijft er nog wel ff in...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:15 schreef Zus_konijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |