Ik hoorde een discussie van Sylvia en iemand van de redactie dat ze haar spijkerbroek niet aan mocht.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoorde je dat haar zeggen of denk je dat zelf?
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh. ons Huubke.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:52 schreef Marrije het volgende:
De poort in beeld, komt Huub eraan???
Bart distancieert zich er toch al wat van, en Amanda kiest (schreeuwend) de kant van de meerderheid, ongeacht wie dat zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef Cungy het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met het groepje BBNA gebeurt dan, nu de grote leider voor hun wegvalt. Ik voorspel dat de groep uit elkaar valt. Brainless en Nasty zullen wel bij elkaar blijven rondhangen en Bert weet ik eigenlijk niet zo goed. Stembanda zal lekker door Nasty verkracht worden in het huis.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:53 schreef Elounda het volgende:
Ben gewoon zenuwachtig...
Zou jij mij even de juridische definitie van fysiek geweld kunnen geven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Blijf je even hanggen _inge_, kan je straks nog even iets zeggen in de trantt van "Oh, sorry, verkeerd gezien, Huub heeft idd geen FYSIEK geweld gebruikt" daag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |