Overdrijven? Hij had wel dood kunnen zijn!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:46 schreef Missy_1974 het volgende:
agossie meneer gaat zijn knie weer even ijzentsja nl je hebt het zelf veroorzaakt, en overdrijf je niet een beetje om je nog even extra in de slachtofferrol te duwen
Zou die leuk vindenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef ruby het volgende:
Wel leuk voor NL als ie naar huis moet. Kan ie gezellig op FOK streams met ons kijken.
wat heeft ie aan z'n knie danquote:Op zondag 4 februari 2007 16:46 schreef Missy_1974 het volgende:
agossie meneer gaat zijn knie weer even ijzentsja nl je hebt het zelf veroorzaakt, en overdrijf je niet een beetje om je nog even extra in de slachtofferrol te duwen
ik denk ook dat hij bij de regie zitquote:Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij zitten ze de boel te rekken en is Huub allang terug, maar zittie ergens bij de regie.
.NL wordt zenuwachtig![]()
Kijken of we weer zo'n geniale wisseltruc krijgen dit keer.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij zitten ze de boel te rekken en is Huub allang terug, maar zittie ergens bij de regie.
.NL wordt zenuwachtig![]()
Hoorde je dat haar zeggen of denk je dat zelf?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef Sug4r het volgende:
Sylvia mag geen spijkerbroek aan, er komt een exit aan dus (die van NL neem ik aan). Dan zal Huub wel onderweg zijn.
Het zal wel weer net zo gaan als met Nena: de één er uit en meteen de ander er in.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij weet waarschijnlijk al wat de uitslag is. Ze wachten wellicht nog op de komst van zijn vervanger ?
tjha Ik ben het ook wel eens niet eens met de TT, en de meerderheid wil dat dus wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
Slechte TT zeg.
Ik wil Nathanael er namelijk ook gewoon in.
Al gebeurt dat na Nena`s ontslag natuurlijk niet.
Het wachten is op Huub, en het oordeel van de Redactie, en het vertrek, en wie weet wel meteen weer een nieuwe bewoner.
Hopelijk allemaal vanavond, want de komende dagen heb ik weinig tijd.![]()
Dat zou geweldig zijn....quote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef Cungy het volgende:
Als Nathanael eruit vliegt, is mijn dag echt helemaal goed. Topweekend dan!
En dan maar hopen dat er een lekkere grootbek in komt, die Nasty vol tegengas gaat geven samen met Huub en dat ze 10x per dag moet huilen.
kut he, dat nl vertrektquote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoezo WIJ willen Huub er niet uit....... We zullen wel zien wat de redactie gaat beslissen!
Waar blijft Huubje trouwens. Krijgt hij een script voorgeschoteld of zitten ze nog bij de MacDonalds??
mwah.. de stemmingswisselingen bij Natasia zeggen niet zo heel veel natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef uitgeslapen het volgende:
De stemming is wel hard omgeslagen ineens. Net was Natas nog vrolijk omdat ze dacht dat Huub sowieso vertrekken mooest....
Iloon zegt , doe maar wat korts aan, dat scoortquote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef Sug4r het volgende:
Sylvia mag geen spijkerbroek aan, er komt een exit aan dus (die van NL neem ik aan). Dan zal Huub wel onderweg zijn.
Ah, ik snap het.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef itsme het volgende:
[..]
tjha Ik ben het ook wel eens niet eens met de TT, en de meerderheid wil dat dus wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |